Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:06:01 GMT

عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات بخش خصوصی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۳۸۳

عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات بخش خصوصی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی شهرکرد تأکید کرد: مسئولان ارشد این استان برای رفع مشکلات مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران عزم جدی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور در جلسات تصمیم‌گیری مهم مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای برنامه‌ریزی و توسعه، کارگروه اشتغال و برنامه‌ریزی و شورای اداری چهارمحال و بختیاری همواره بر رفع مشکلات بخش خصوصی، پیمانکاران و تولید کنندگان تاکید شده است.

عباسی یادآور شد: در این راستا شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری به صورت مستمر تشکیل و درباره چگونگی رفع مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر علمی با حضور کارشناسان مطلع برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری برای بخشودگی جرایم قابل بخشش بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای، تمدید تسهیلات، قسط بندی دوباره وام‌ها و پرداخت تسهیلات جدید به واحد‌ها تولیدی آمادگی لازم را دارند.

عباسی اظهار داشت: حفظ وضعیت کنونی اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم با هدف ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری جزو مهمترین اولویت‌های کاری مسئولان ارشد این استان به شمار می‌رود.

در این نشست تعدادی از فعالان بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادات و راهکار‌های خود درباره چگونگی کاهش مشکلات تولید و ایجاد رونق در این بخش را ارائه کردند.

انتهای پیام/خ

برگزاری نشست بررسی مشکلات فعالان بخش خصوصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بخش خصوصی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست