Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نگین تاجی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: موضع ما در برخورد با مفاسد اقتصادی روشن است و ما در برخورد با مفاسد اقتصادی خط قرمزی نداریم و مباحث قومی و قبیله ای در این مبارزه جایگاهی ندارند.

وی بیان داشت: دانه درشت ها یا مجرمین یقه سفید بدانند که دستگاه قضایی با هیچ کس تعارف ندارد و هیچ حاشیه امنی برای هیچ کس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی با بیان اینکه تسامح درمقابل مفسدین به خصوص از سوی قضات به معنای هم دستی و تبانی با آنهاست، گفت: در مبارزه با فساد و اجرای عدالت هیچ گاه نباید نگاههای قومی و قبیله ای  وجود داشته باشد.

وی خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها باید در امر مبارزه با فساد همراه مسئولین باشند اما باید مباحث مستند و به دور از مسائل شخصی، قومی و حزبی باشد.

 نگین تاجی اظهار کرد: اگر قرار باشد به خاطر منافع شخصی یا حزبی یا قومی و قبیله ای آبروی اشخاص را زیر سوال ببریم، دستگاه قضایی چنین وضعیتی را تحمل نخواهد کرد.

نگین تاجی افزود: مطالبه عمومی و وظیفه ما برخورد قاطعانه و شجاعانه با مفاسد اقتصادی است به گونه ای که به فرمایش رهبر معظم انقلاب برکات عمل مشاهده شود. نه اینکه مبارزه ظاهری و شعار گونه با فساد صورت گیرد. بلکه باید مردم این نتایج را در زندگی خود به عینه مشاهده کنند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین بر رونق تولید و سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: باید بستر برای جوانان متخصص و سرمایه گذاران واقعی مهیا شود.

وی با بیان اینکه گاهی در سرمایه گذاریها دانه درشتها اجازه ورود به جوانان و متخصصان و سرمایه گذاران واقعی را نمی دهند و آنها نمی توانند وارد صحنه شوند، تصریح کرد: مبارزه صادقانه ما با فساد جوانان را امید وارتر می کند.

نگین تاجی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما باید نظارت درون سازمانی را تقویت کنیم، گفت: نظارت یک نظارت رفتاری است و کیفیت نظارت و شیوه نظارت مهم است و همانطور که مقام معظم رهبری توصیه فرمودند مطالعه و معرفت و بازخوانی نامه ۵۳ نهج البلاغه که از بحث گزینش و تکریم مردم و توجه به ادله و نظارت نیز صحبت می کند، بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت: در این نامه عامل اساسی در پیشرفت، نظارت درون سازمانی عنوان می شود و در این راستا یکی از ابزارهای نظارت، بازرسی است و آن هم بازرسی پنهان که به صوت عمقی فرصت ظاهر سازی را از افراد می گیرد.

نگین تاجی بابیان اینکه سیاست بنده در دستگاه قضایی استان، اجرای قانون و اجرای عدالت است، گفت: مردم از جرائمی همچون اختلاس، تصرف و تبانی در معاملات دولتی و ...شاکی هستند و در این راستا قانون و عدالت به نحوی شایسته اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم حسن نگین تاجی به عنوان رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات حجت الاسلام مزارعی تقدیر شد.

کد خبر 4705799

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مراسم تودیع و معارفه هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)