Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:45:39 GMT

طرح های ورزشی و رفاهی در هشترود به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۷۹۵

طرح های ورزشی و رفاهی در هشترود به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت هفته دولت ظهر امروز پنج شنبه و با حضور جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان، فرماندار هشترود، نماینده مردم هشترود در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین شهرستان پروژه پارک جوان و خانه جوان در شهر هشترود کلنگ زنی شد.

برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که ۵۰۰ مترمربع از این زمین به ساخت خانه جوان و ۱۱۰۰ مترمربع به احداث فضای سبز اختصاص خواهد یافت و در سایر بخش‌ها فضاهای ورزشی و بازی کودکان در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین طی مراسمی که با حضور تقی‌زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، استخر شهر هشترود پس از سال‌ها انتظار مورد بهره برداری قرار گرفت.

امین امینیان فرماندار هشترود در طی این مراسم با بیان اینکه شادابی و نشاط اجتماعی یکی از مسائل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است اظهار داشت: خوشبختانه پس از سال‌ها انتظار استخر شهر هشترود که بصورت کامل تخریب شده بود، بازسازی، نوسازی و احیا شد که به عنوان یک مکان ورزشی و تفریحی می‌تواند بسیار موثر در ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان باشد.

وی میزان هزینه کرد انجام شده برای بازسازی استخر را بالای ۳.۴ میلیارد تومان برشمرد که ظرف ۱۷ ماه عملیات اجرایی آن به پایان رسید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در سایر حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و خدماتی با ایجاد امکانات و زیرساخت‌ها زمینه برای ارتقای نشاط و شادابی اجتماعی در شهرستان فراهم شود.

افزایش فضاهای ورزشی شهرستان هشترود

تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان هم در این جلسه اظهار داشت: تکمیل و بازسازی پروژه استخر هشترود گامی مهم در راستای مطالبه بحق شهروندان هشترود بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا فضاهای ورزشی شهرستان و سرانه ورزشی برای شهروندان در آینده بیش از پیش افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار طرح ورزشی ناتمام در کشور وجود دارد، افزود: بودجه امسال وزارت ورزش و جوانان نسبت به سال های گذشته رشد خوبی دارد.

تقی زاده ابراز داشت: بودجه امسال ٣ هزار و  ٥٠٠ میلیارد تومان افزایش یافته است؛ در حالی که در سال ٩٣ بودجه وزارت ورزش ٦٠٠ میلیارد تومان بود.

هزینه کرد ۳ میلیارد تومانی برای تجهیز استخر هشترود

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس هم از رتبه اول این شهرستان در وجود فضاهای ورزشی خبر داد و گفت : برای تجهیز و تعمیر از صفر تا ۱۰۰ استخر هشترود بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

سید حمزه امینی همچنین در پایان اظهار داشت: با این همه فضای خوب ورزشی احداث سالن مجزای ورزشی برای بانوان ضروری است.

کد خبر 4705836

منبع: مهر

کلیدواژه: هشترود وزارت ورزش و جوانان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود