Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات شطرنج استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان دومین دوره مسابقات شطرنج دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور  در همدان ، تیم گیلان با شایستگی و در یک رقابت نزدیک با تیم فارس، مقام نایب قهرمانی را تصاحب کرد.

محمود ترازی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم گیلان با کسب یک مدال طلا در بخش مسابقات بلیتس و یک مدال نقره در بخش استاندارد ، با مجموع ۶۲/۵ امتیاز و فقط نیم امتیاز کمتر از تیم فارس مقام دوم و نایب قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر کشور را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دیبا پرتوی ، ساغر ظروفی ، فاطمه پلیانی و ثمین صابر اعضای تیم شطرنج دختران گیلان را در دومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور در همدان را تشکیل می دادند و مهرنوش زوار موسوی نیز به عنوان مربی این تیم را هدایت می کرد.

وی بیان کرد: همچنین دیبا پرتوی شطرنجباز شایسته گیلانی در جریان این دوره از رقابت ها در بخش بلیتس عنوان قهرمانی و در بخش مسابقات استاندارد نیز مقام نایب قهرمانی را تصاحب کرد و یکی از برترین شطرنجبازان این دوره از رقابت ها معرفی شد.

دبیر هیات شطرنج استان گیلان خاطرنشان کرد: در دومین دوره مسابقات شطرنج المپیاد استعدادهای برتر کشور ، زبده ترین شطرنجبازان دختر از استان های مختلف  در همدان با هم به رقابت پرداختند که در نهایت امتیازات تیم ها بر اساس نتایج کسب شده در سه بخش استاندارد ، سریع و بلیتس محاسبه شد.

ترازی یادآور شد: رقابت های شطرنج المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش پسران نیز در رشت در حال برگزاری است که در پایان بخش استاندارد ، تیم گیلان مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده و این مسابقات در بخش های سریع و بلیتس در حال برگزاری است.

۷۲۸۵ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گیلان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود زنده‌یاد محمدامین روستایی) که از ششم اردیبهشت در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.

این پیکار‌ها با حضور ۲۳۰ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ نشان طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگاه داشت.

لرستان با ۳ نشان طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ نشان نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید.

کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس