Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:37:54 GMT

رویترز: نفتکش آدریان دریا تغییر مسیر داد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۹۴۸۷

رویترز: نفتکش آدریان دریا تغییر مسیر داد

یک رسانه انگلیسی گزارش داد نفتکش ایرانی آدریان دریا که برخی منابع از حرکت آن به سمت بندر مرسین ترکیه خبر داده بودند، دقایقی پیش مسیر خود را تغییر داده است. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری انگلیسی رویترز بعد از ظهر پنج‌شنبه با استناد به اطلاعات مؤسسه «رفینیتیو» که از مؤسسات وابسته به این خبرگزاری است اعلام کرد نفتکش ایرانی «آدریان دریا» که گفته می‌شد در حال حرکت به سمت بندر مرسین ترکیه بوده، مسیر خود را به طرف مقصدی نامعلوم تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات و نقشه‌های آنلاین پایگاه دریانوردی مرین ترافیک (marinetraffic.com) نیز حاکی از این است که نفتکش ایرانی آدریان دریا (گریس-1) اکنون مسیری متفاوت از مسیر بندر مرسین را در پیش گرفته و در حال دور شدن از این بندر جنوبی ترکیه است.

سازمان بنادر و دریانوردی ایران هنوز به‌صورت رسمی درباره مقصد بعدی نفتکش آدریان دریا اظهار نظر نکرده است.

نفتکش آدریان دریا (گریس-1) حدود دو ماه قبل به بهانه بی‌اساس «نقض تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه سوریه» توسط شناورهای نیروی دریای انگلیس در تنگه جبل‌الطارق توقیف شد.

در پی توقیف نفتکش گریس‌ــ‌1 برخی منابع خبری مدعی شدند که این نفتکش حامل سلاح بوده است، اما دولت محلی منطقه جبل‌الطارق پس از انجام بررسی‌های آزمایشگاهی دقیق تأکید کرد که نفتکش گریس‌‌ــ‌1 تنها حامل نفت خام بوده است.

جبل الطارق: نفتکش ایرانی فقط نفت خام حمل می‌کرد

دادگاه عالی جبل‌الطارق ابتدا در روز جمعه 14 تیر حکم توقیف این نفتکش حامل نفت ایران را به‌ مدت 14 روز تمدید کرد و پس از پایان این دوره بار دیگر حکم به تمدید 30 روزه توقیف نفتکش گریس‌‌ــ‌1 داد.

سرانجام پنجشنبه بیست و چهارم مرداد، دادگاه عالی جبل‌الطارق با بی‌اعتنایی به فشارها و درخواست رسمی آمریکا برای تمدید توقیف نفتکش گریس-1 (آدریان دریا) حکم آزادی آن را صادر کرد و بامداد روز دوشنبه 28 مردادماه این نفتکش به سمت مقصد خود به راه افتاد.

موسوی: حفظ اقتدار رمز آزادی "آدریان دریا" بودنفتکش ایرانی آدریان دریا به‌سمت ترکیه تغییر مسیر دادآسوشیتدپرس: نفتکش گریس-1 یکشنبه یا دوشنبه جبل‌الطارق را ترک می‌کند

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد