Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ جابه جایی کانتینر در بندرشهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر کانتیری ایران در پنج ماه نخست امسال به مرز ۶۵۰ هزار تی ای یو (TEU) رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از این تعداد ۵۵۷ هزار TEU کانتینر پُر و مابقی خالی بوده است.
الله مراد عفیفی پور روز پنجشنبه بااعلام این خبر افزود: در این مدت همچنین نزدیک به ۱۳۰ هزار TEU کانتینر با افزایش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی ترانشیپ و ۷۱ هزار و ۷۸۱ TEU کانتینر نیز ترانزیت شد.
وی همچنین از جابه‌جایی ۱۴۶هزار TEU کانتینر صادراتی و ۲۰۹هزار TEU کانتینر وارداتی با کاهش ۳۰ درصدی از ابتدای فروردین ۹۸ تا ابتدای شهریورماه جاری عنوان کرد.
منطقه ویژه اقتصادی بندرشهیدرجایی با بهره مندی از ۲ پایانه پیشرفته کانتینری و برخورداری از تجهیزات مدرن دنیا در زمینه خدمات رسانی به کشتی های نسل هفتم(سوپرپست پانامکس)، کانونی ترین، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری ۸۲ درصد از اینگونه کالاها در سطح کل بنادر کشور را بر عهده دارد. برچسب ها: بندرشهیدرجایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بندرشهیدرجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک