Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به به معروف و نهی از منکر مازندران با انتقاد از شیوع حجاب در خودروهای بانوان گفت: طرح برخورد با بدحجابی در خودروهای بانوان مازندران اجرا می‌شود. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،خلیل صالحی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران اظهار داشت: قیام اصلی سید الشهدا، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود باید فرهنگ امر به معروف را به درستی در جامعه گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل صالحی افزود: دشمن امروز با ابزار و شیوه‌های مختلف جنگ نرم به ترویج فساد و بی‌بند و باری و تقدس‌زدایی می‌پردازد وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود و هدف دیگر دشمن به انحراف کشیدن ارزش‌های دینی و ترویج روحیه بی‌تفاوتی در جامعه در اکثر امور است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی شعار هفته امر به معروف  و نهی از منکر بوده که امر به معروف نهی از منکر مسئولان، امربه معروف و نهی از منکر مطالبه‌گری، امر به معروف مسئولیت اجتماعی، امربه معروف  فرهنگ‌سازی، امر به معروف و نهی از منکر رسالت رسانه، امر به معروف نظارت همگانی، امر به معروف سال رونق تولید عناوین روز شمار هفته امر به معروف استان است.

اشتری: طرح "ناظر" باعث دلگرمی متدینین شد/ لزوم برخورد جدی با بدحجابیتهران| با واحدهای صنفی مروج بدحجابی و بی‌حجابی در شهرقدس برخورد می‌شودبدحجابی جرم است/ تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری خراسان شمالی 20 درصد افزایش یافت

صالحی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری  بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگ‌ترین منکر تضعیف نظام جمهوری اسلامی است که باید قدردان نظام، انقلاب و ولایت باشیم  تا دشمن نتواند به مملکت ما آسیبی وارد کند.

وی بیان کرد: طرح  نظارت بر تخلفات خودرویی نظیر  آلودگی صوتی،کشف حجاب و سگ در خودرو در استان  اجرا که سه هزار و 500 نفر به  این سامانه دسترسی دارند و با پیامک گزارش  را به امنیت اخلاقی استان اطلاع می‌دهند و در مرحه نخست به متخلفان تذکر و تعهد داده می‌شود.

صالحی گفت: شش هزار نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با آموزش، سازماندهی و جذب شدند. همه باید تلاش کنیم با اشاعه و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی  از منکر نظارت اجتماعی و همگانی را در  جامعه پررنگ کنیم.

جانشین ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران نیز گفت: یکی از تدابیر ستاد اجرایی فریضه امر به معروف، طرح ناظر بود و شورای امربه معروف در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد و طلایه‌داران معروف نیز در استان فعال شده است.

امیری با بیان اینکه تغییر رویکرد نیازمند ایجاد ساختار در جامعه است افزود: در این راستا آموزش نقش مهمی در جامعه دارد و ستاد امر به معروف  استان جهت آموزش از دوران مهد  آغاز به فعالیت کرد و برای مربیان مهد کلاس‌های مختلفی برگزار کرد.

وی گفت: با همکاری دانشگاه مازندران، گفتمان‌سازی همایش پویاسازی امر به معروف و نهی از منکر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اعضای هیئت علمی و اساتید برگزار شد.

مقابله با بدحجابی در جامعه

عباس زارع معاون فرهنگی ستاد امر به معروف مازندران نیز گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه دستگاه دولتی کمی با نقطه ایده‌آل فاصله داریم باید تلاش کنیم تا این فریضه را به‌موقع و مناسب نهادینه کنیم.

وی در زمینه  پدیده بدحجابی در جامعه گفت: متاسفانه این امر در حال شیوع بوده که برای مقابله با پدیده بدحجابی باید همه این پدیده را در جامعه منفور معرفی کنیم که این امر عزم همگانی و فراخوان عمومی را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه سپاهان، باشگاه سپاهان با توجه به تاکید وزیر محترم ورزش در خصوص حفظ حرمت بانوان، نکاتی را به استحضار جامعه فوتبال می‌رساند.

با عنایت به تاکید وزیر محترم ورزش مبنی بر برخورد با حرمت‌شکنی رخ داده در ورزشگاه آزادی، و عزم کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که در رسیدگی به پرونده هوادار خاطی سپاهان آن‌هم با سرعتی مثال‌زدنی و بدون احضار فرد خاطی تجلی پیدا کرد، انتظار می‌رود کمیته محترم انضباطی برخلاف روال گذشته و با همین جدیت و سرعت اخیر، نسبت به موارد ذیل نیز عمل کرده و دستورات قضائی لازم را صادر نماید تا علاوه بر بازنمایی جایگاه خود به عنوان رکن عدالت قضائی و دوری از اتهام یکسونگری و جانبداری، حضور ایمن و سالم بانوان در ورزشگاه‌ها را تداوم ببخشد:

برخورد با فحاشی منظم و هماهنگ ۳۰ هزارنفره هواداران پرسپولیس علیه باشگاه و بازیکنان سپاهان آن هم در حضور بانوان و کودکان که از دو ساعت قبل از بازی تا نیم ساعت بعد از بازی به صورت علی‌الدوام انجام شده است. همچنین لازم است فارغ از هر رنگی با لیدر یا لیدرهایی که مطالب تحریک کننده و تهدید آمیزی بر علیه هواداران سایر تیم‌ها منتشر کرده و می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد چرا که قطعاً آسیب رفتار این افراد کمتر از آن هوادار منتسب به سپاهان نیست؛ که برخورد پند آموزد با آنها مصداق حی علی خیرالعمل برای رکن قضائی فدراسیون است.

شناسایی و برخورد با لیدرها و سر لیدرهای باشگاه پرسپولیس خصوصاً در قسمت بانوان، که فحاشی جمعی بی‌سابقه‌ای را همراه با رکیک‌ترین الفاظ از جایگاه هواداران بانوی تیم پرسپولیس بر علیه هواداران و بازیکنان تیم سپاهان رقم زدند. هرگونه سهل‌انگاری در این خصوص منجر به تسری این حرکات و رفتار شنیع در دیگر استادیوم‌ها خواهد شد که مسئولیت اولیه آن بر عهده رکن قضائی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

رسیدگی به کوتاهی مسئولان برگزاری مسابقه در خصوص مکان‌یابی جایگاه هواداران میزبان در طبقه فوقانی که زمینه‌ساز برخی از اتفاقات ناگوار این بازی شد.

یادآور می‌شود همین موضوع دلیل اصلی حادثه جراحت و آسیب سرباز احمدی و حوادثی از این دست در اصفهان، تهران و سایر شهرها بوده که متأسفانه همیشه در هیاهوی رسانه‌ای و عدم ریشه‌یابی دقیق رکن قضائی فدراسیون، از آن غفلت شده است.

برخورد مناسب با خبرنگار و رسانه منتشر کننده سخنان فرد خاطی منتسب به هواداران سپاهان که با اقدام شنیع و فرصت‌طلبانه خود، موجب خدشه‌دار شدن احساسات عمومی گردید؛ حرکت این خبرنگار و رسانه کمتر از تخلف هوادار متخلف سپاهان نبوده است. قابل توجه اینکه متأسفانه علی‌رغم هشدارهای متعدد قبلی در حال حاضر هیچ قانون و مقرره ای در خصوص فعالیت رسانه‌ها در حوزه ورزش و خصوصاً فوتبال ما وجود ندارد.

حال آنکه به عنوان مثال در مسابقات آسیایی، مقررات کاملاً روشنی حتی در خصوص استقرار عکاسان و خبرنگاران در زمین مسابقه موجود است.

بدیهی‌است هر رسانه‌ای می‌تواند با تک تک هواداران منتسب به باشگاه‌های مختلف مصاحبه کند و احتمالاً محتوایی نامناسب را در خلال چنین مصاحبه‌هایی تولید و بازنشر کند. آیا چنین رفتاری و تولید چنین محتواهایی امنیت روانی جامعه را به خطر نخواهد انداخت!؟

اگر با رفتار این رسانه برخورد نشود به‌زودی شاهد چنین رفتاری در سایر ورزشگاه‌ها هم خواهیم بود.

در این میان نقش کمیته انضباطی فدراسیون و سایر ارکان قضائی فدراسیون نقشی خطیر و قابل توجه است و امید است عزیزان بتوانند همین سرعت عمل را در سایر موارد نیز داشته باشند.

کد خبر 6096697

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم