Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص نرخ بیکاری استان هر کس یک حرف می زند افزود: در خصوص این موضوع با رییس مرکز آمار صحبت هایی شده تا با حضور مسئولین در کمیسیون اصل 90 این بحث شفاف سازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امیر خجسته ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان در خصوص مفاسد اقتصادی در مجلس با قدرت باید وارد شویم افزود: مردم این نظارت بر مفاسد را از ما انتظار دارند که در برخورد با غارتگران بیت المال وارد شویم و سکوت نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من نماینده کل مردم ایران به ویژه همدان هستم گفت: مردم نماینده ای میخواهند که روشی شهید مدرس را انجام دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده نباید در زمان انتخابات دهانش را ببندد وقتی سوال داریم باید بدون حواشی و جناح بازی بپرسیم.

وی با اشاره به غارت های بانک هایی همچون بانک دی و سرمایه گفت: از این دو بانک قریب 7 هزار میلیارد تومان با پبگیری مستمر برگرداندیم.

خجسته گفت: در بحث گمرک قاچاق فراوانی وارد می شد که منجر به دستگیری 135 نفر در یک منطقه شد و وزیر اقتصاد عزل شد و امروز گمرک تحت نظارت کامل است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: افراد دلسوز در گمرک مسائل محرمانه را به من می رسانند و طرح حق الکشف را به مجلس ارائه دادیم که هر کسی اطلاع دهد به آن حق الکشف میدهیم و در صدی از آن فسادی که رو کرده به آن حق الکشف می دهیم.

خجسته بیان کرد: فردی بود که وقتی ما برای جلوگیری از ظلم هایی که او کرده بود اقدام کردیم در فضای مجازی به طور کامل بنده را تخریب کرد که در چند روز پیش دادگاهش تشکیل و مجرم شناخته شد.

وی با بیان اینکه تحجر و انحصار افراد خاص در همدان شکسته شده است افزود: یکی از این افراد از من شکایت و بزرگان آمدند و پادر میانی کردند که اگر اقتضا کند و به ضرر مردم باشد مدارک زیادی را رو می کنم.

جلوی نابودی تنفس گاه های مردم را می گیرم

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 در خصوص قلع و قمع باغات در همدان گفت: در بحث قلع و قمع باغات و تخریب خانه های تاریخی تا جایی که بتوانم ورود پیدا می کنم.

وی ادامه داد :در این خصوص از مسئول ارشد تا پایین می خواهیم که جوابگو باشند ورود پیدا کنند و جوابگو باشند و تنفس گاه های مردم را نابود نکنند.

خجسته در ادامه با بیان اینکه همه مسولان باید در برخورد با فساد جدی باشند گفت: بنده اگر به انداره سر سوزن تخلف کرده بودم الان من را نابود کرده بودند و زندگی من شفاف هست هر کسی هر صحبتی می کند با سند حرف بزند.

وی اظهار کرد: الان کسانی که ناتوان هستند و قدرت رقابت ندارند دست به تخریب آورده اند اما نمی دانند که مرگ انحصار و تحجر فرار رسیده و مرگ اینکه یک عده جمع شوند و ذهنیت را خراب کنند جمع شده و مردم با شناخت انتخاب اصلح می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خصوص تخلف سیلوی همدان گفت: سیلو متعلق به مردم همدان است و نمی گذاریم سرمایه آن به دست یک سری افراد برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه خیلی ها از تیم اصل 90 وحشت دارند گفت: واگذاری به بخش خصوصی باید انجام شود و اصل 44 باید اجرا شود هر جا خبری رسید در خدمت شما هستم تا تیم اصل 90 را در جریان بگذارم و خیلی ها از این طرح وحشت کردند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 در ادامه در خصوص بحث انتقال آب از تالوار گفت: ما با یک ابر چالش در منطقه مواجه هستیم و میزان دبی آب های زیرزمینی از هزار و 35 لیتر در ثانیه به 330 لیتر در ثانیه. رسیده و نصف چاه های ما خشک شدند و چرا همگی اقدام نمی کنند و باید همه یک صدا شویم.

آب سد تالوار آلوده است

وی با اشاره به اینکه آب سد تالوار آلوده است. افزود: در سال 96 قرار شد آب از سد دیگری به استان بیاید که متاسفانه مسولین قبلی آب برایشان مهم نبود و در دورانی که اوج پول بود آن را انجام ندادند و این ظلم در حق همدان هست.

خجسته  اظهار کرد: سهم حق آبه همدان63 میلیون متر مکعب است که آب پایدار برای آینده کلان شهر به ما بدهند.

وی با بیان اینکه آب بحث اول مردم استان هست ادامه داد: اگر امسال این نعمت الهی نبود قطعا یک چالش بزرگی در بحث آب داشتیم و متاسفم برای کسانی که دارند با موضوع آب بازی می کنند.

اهرم نماینده استیضاح است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اهرم نماینده استیضاح است افزود: نماینده باید از این اهرم وقتی حق مردم ضایع می شود استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه همدان با ثبت جهانی شناخته می شود افزود: اولویت اول همدان گردشگری است و هگمتانه همچنان بلاتکلیف مانده و ثبت جهانی همدان را پیگیری کردم و متاسفانه بحث گردشگری همدان رها شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین با تاکید بر اینکه مدیران ما باید کسانی باشند که سرآمد باشند و موج گردشگری ایجاد کنند افزود: هر مدیری در هر جایی که هست برای استراحت نیامده و هرکسی که نمی تواند کار کند تکلیف خودش را روشن کند و دست کسانی که دنبال سهم خواهی هستند قطع می کنم.

وی در ادامه گفت: خودرو ساران 30 هزار میلیارد تومان به بانک ها بدهی دارند و پولی که از مردم گرفته به ناحق برده اند تنها راه نجات واگذاری به بخش خصوصی است و با جلسه ای که با آیت الله رییسی داشتیم با اختلاس گران خوب دارد برخورد می شود.

امروز دیگر روز غارت بیت المال نیست

خجسته تصریح کرد: امروز دیگر روز غارت بیت المال نیست و دست مفاسد قطع شده است.

وی گفت: من سومین جلسه را هفته گذشته با وزیر امور خارجه ظریف و از مدیریت ارشد استان می خواهم اگر بناست دفتر وزارت خارجه یا یونسکو در همدان باشد تعلل آن در به چه علت است.

در همدان یک انقلاب ریلی اتفاق افتاده است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همدان یک انقلاب ریلی دارد اتفاق می افتد افزود: بحث قطار همدان به تهران تعطیل شد چون تبلیغ خوبی نبود و ساعت خوبی نداشت و ایستگاه راه آهن داخل شهر طرحش تقریبا به نتیجه رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص نرخ بیکاری استان هر کس یک حرف می زند افزود: در خصوص این موضوع با رییس مرکز آمار صحبت کردم و یک شنبه هفته آینده یک تیم وزارت تعاون و یک تیم استانداری بیایند در کمیسیون اصل 90 این بحث را شفاف سازی کنند.

لزوم همسان سازی  قیمت عوارضی آزادراه همدان_ تهران

خجسته در ادامه با انتقاد از افزایش عوارض آزادراه همدان_ تهران گفت: ما نمی گوییم عوارض نباشد قیمت عوارضی با همین کیلومتر برای استان دیگر 3 تومان است و در این خصوص باید همسان سازی صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه چهارمین استان هستیم که تعداد حجاجمان بالا است افزود: در خصوص راه اندازی فرودگاه علی الخصوص درباره پرواز حجاج اگر مطالبه نکنید فرودگاه و راه آهن تعطیل می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه یکی ار آسیب های استان ما در این 40 سال عدم وحدت بود افزود: بنده در تمام دوران مسیولیت هایم دنبال تعامل بود و از چالش جلوگیری کردم.

تنها راه نجات استان وحدت و همگرایی است

وی با تاکید بر اینکه تنها راه نجات استان وحدت و همگرایی است افزود: در چند سال اخیر به دلیل عدم وحدت. مشغول کارهای دیگر شدیم و بودجه به استان های دیگر رفته است.

خجسته با بیان اینکه در این دوره باید مجلس پویا و اصلح انتخاب کنیم افزود: ما اصلاح طلب و اصولگرا نداریم یک عده با این کاسبی می کنند و ما فقط انقلابی و ضد انقلابی داریم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وقتی مجلس سکوت می کند دولت هم راه خودش را پیش می برد تاکید کرد: نمایندگان مردم باید از چیزی ترس نداشته باشند و مطمئن باشید خداوند به آنان عزت می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا