Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی آمریکایی ها که قرار است جایگزین هواپیمای یو ۲ بشود توسط رزمندگان نیروی هوافضای سپاه سرنگون می شود آمریکا یی ها نه تنها اقدامی علیه ما نکردند از ما به خاطر نزدن هواپیمای پی ۸ مورد تقدیر هم قرار گرفتیم.

به گزارش عصر ایران به نقل از فارس، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز با بیان این مطلب گفت: این اتفاق به خاطر تبعیت از ولایت ‌ و اجرای فرامین رهبری افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی‌تصریح کرد: زمانی‌که آقا گفت ما به دشمن سیلی می زنیم چهار ساعت بعد نیروهای موشکی مقرهای داعش را از بین می برند. زمانیکه ایشان می گویند اقدام انگلیس بی جواب نمی ماند تنها ۴۸ ساعت بعد کشتی انگلیس توقیف می شود. اینها نسخه هایی است که رهبر انقلاب صادر کردند و دقیق اجرا شد. همین نسخه ها در رابطه با سایر بخش ها هم صادر شده است. اینها هنوز باور نکردند که اروپایی ها هم بخشی از نقشه شیطانی آمریکایی هستند و بنا دارند تا ما را از خارج ساختار برجام بترسانند و سایه جنگ را به عنوان چاشنی این موضوع مطرح کردند.

سردار حاجی زاده عنوان کرد: یک عملیات روانی گسترده به راه انداختند که قرار است جنگ علیه ما به راه بیافتد حتی سرویس های اطلاعاتی دوست هم به ما می گفتند قرار است به شما حمله شود اما ما می دانستیم که این اتفاق نمی افتد.‌ این حربه ای بود تا ما پای میز مذاکره بر گردیم. زمانی این سایه جنگ بر طرف شد که پهپاد آمریکایی سرنگون شد. ما این اطمینان را داشتیم که اگر اولین خطا از آنها سربزند مقرها و پایگاههایشان در پیرامون خود را مورد هدف قرار می دادیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تاکید کرد: آنها می دانستند اگر اقدامی بکنند با پاسخ ما روبرو می شوند و باید پا به پای ما جلو بیایند. برای اولین مرتبه برای مردم دنیا این یقین حاصل شد که قدرت آمریکا پوشالی است. همه این موفقیت ها با عمل به تدابیر حضرت آقا بدست آمده و برگفته از سلام ناب است. این روش نشان داده است که همه مشکلات قابل حل است و مشکلات امروز ما ناشی از حضور برخی غربگرا در مسندها است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد