Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه تراکتور تبریز، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: طی سال‌های اخیر بازی‌های رقابتی و پرفشاری در لیگ ایران دنبال می‌شود و پرسپولیس نیز طی سال‌های قبل مدام قهرمان شده است؛ به همین دلیل این بازی برای هر ۲ تیم سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بازی برای کسب سه امتیاز انجام می‌شود و در راه رسیدن به هدف نام رقیب مهم نیست؛ بلکه کسب سه امتیاز مهم است. بعضی بازی‌های فشرده‌تری داریم و بازی فردا نیز از این دسته بازی‌ها است.

بیشتر بخوانید: ستاره برزیلی تراکتور غایب بزرگ مقابل پرسپولیس

وی افزود: ۲ تیم محبوب و قدرتمند به مصاف هم می‌روند و ما می‌خواهیم هواداران خوشحال به خانه بازگردند. فردا به شکل جامع و کامل با این تفکر کار را ادامه می‌دهیم و امیدوارم طرف پیروز ما باشیم. فردا استقبال پرشور‌ها و عزم و خواسته بازیکنان نتیجه را تعیین خواهد کرد. می‌دانم بازی بسیار حساسی همچون بازی رئال مادرید و بارسلونا را در پیش داریم و توجه کل کشور به این بازی معطوف خواهد بود؛ همچنین کانال‌هایی از ترکیه برای گزارش این بازی به ایران مرجعه کرده‌اند.

سرمربی تراکتور در خصوص آخرین وضعیت شاگردانش، بیان کرد: بعضی از بازیکنانمان همچون اکبر ایمانی و مازولا ما را در بازی با پرسپولیس همراهی نخواهند کرد و در طول هفته نیز اشکان دژاگه مصدومیتی داشت که تا فردا منتظر وضعیت او خواهیم بود. به هر حال تراکتور هیچ کم و کسری ندارد.

وی ادامه داد: مدت‌هاست تمرینات شروع شده و برخی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند، نقل و انتقالات تا حدودی زمان ما را گرفت؛ تحت هر شرایطی به بازیکنانم در بازی با پرسپولیس اعتماد دارم و بازی خوب و عقلانی انجام خواهیم داد. می‌دانیم پرسپولیس طی سال‌های اخیر از نظر روانی نیز خوب بوده و این شرایط بدون تراکتور نخواهد بود.

دنیزلی در خصوص وضعیت کوین فورچونه بازیکن جدید تیم، گفت: کوین دیرتر از سایر بازیکنان به جمع ما اضافه شد، این زمان برای شناختن زبان تیم کافی نبود؛ اما تیم و بازیکنان می‌توانند این زمان را به حدأقل برسانند که ما همه در این زمینه به او کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری اردوی پیش از بازی از ۲۰ بازیکن استفاده می‌کنیم.

دنیزلی در رابطه با نقاط ضعف و قوت پرسپولیس، بیان کرد: همه می‌دانند پرسپولیس تیم قوی است. تمام تیم‌ها نقاط ضعف دارند و ما از این موضوع آگاه هستیم.

وی تاکید کرد: تراکتور واقعی و مورد علاقه من و هواداران را از هفته پنجم به بعد خواهید دید.

بیشتر بخوانید: دنیزلی: پزشکان تیم برای رساندن مازولا به بازی اول تلاش می‌کنند

دنیزلی در خصوص توازن تراکتور در پست‌های مختلف، توضیح داد: بعضی از بازیکنان توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارند، بازیکن به این فکر نباشد که فقط در یک پست بازی می‌کنم، من پست بسیاری از بازیکنانم را عوض کردم و در حدی که حتی خودشان هم تخمین نمی‌زدند، عملکرد خوبی داشتند. یکی از وظایف ما این است که بدانیم از بازیکنانمان در چه شرایطی در کدام پست استفاده کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم‌کردن وارد زمین شدند، تعدادی از هواداران تراکتور در جایگاه ۱۳ اقدام به تشویق ریکاردو الوز کردند.

آلوز اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت اما در اقدامی جالب او به سایر بازیکنان اشاره کرد و با اشاره دست از هواداران خواست تا دیگر بازیکنان را هم تشویق کنند.

پس از آن بود که هواداران این قسمت از ورزشگاه شجاع خلیل‌زاده، گوستاوو واگنین، عارف آقاسی و محمد نادری را تشویق کردند اما نوبت به سایرین نرسید.

دیگر خبرها

  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند