Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس میز وهابیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه گفت: با توجه به فعالیت جریان‌های تکفیری و نارضایتی اهل‌سنت از این اقدامات امروز ما بهترین فرصت را برای تبیین اصول شیعه در بین مردم داریم. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست میعاد یاران با تاکید بر اینکه نباید دشمن را دست کم گرفت اظهار داشت: بسیاری از گروه‌های تکفیری که ما گاهی از اوقات آنها را ساده لوح فرض می‌کنیم، بسیار دقیق و با برنامه‌ریزی مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد فعالیت داعش تنها به جهاد نکاح آن اشاره شده است در حالی که این گروه برای رسیدن به اهدافشان باید از 9 مرحله عبور کنند که موفقیت در هر یک از آنها نیز کاری بسیار سخت است.

رئیس میز وهابیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه با اشاره به این که مقابله با این هجمه‌ها بر عهده حوزه‌های عملیه است، بیان کرد: دشمن به راحتی در فضای مجازی برهان علیت را با بعضی از قوانین خود از بین برده و به‌جای آن ماجرای انفجار بزرگ را مطرح کرده است.

سعودی و همه راه‌های ترویج وهابیت در قاره سیاهوهابیت و دشمنان شیعه به‌دنبال تضعیف قدرت شیعه و تفکر حسینی هستندبرخورد با جریان وهابیت نیازمند اتحاد مسلمانان است

وی با تاکید بر این که تمام این شبهات با استفاده از آیات قرآن قابل پاسخگویی است ابراز کرد: حوزه‌ها و طلاب باید در این زمینه‌ها که نیاز جامعه است ورود کنند و به خودشان ایمان داشته باشند.

 علیزاده موسوی تصریح کرد: فعالیت در عرصه پاسخگویی به شبهات بسیار ضروری است بنابراین در برنامه‌های مختلف سعی کنید به جای مطرح کردن موضوعات عام به موضوع خاصی اشاره و با دادن سرنخ به مردم آنها را بیدار کنید.

رئیس موسسه بین‌المللی البیان وضعیت فعلی جهان تشیع را در بهترین شرایط ممکن توصیف کرد و تاکید کرد: با توجه به فعالیت جریان‌های تکفیری و نارضایتی اهل سنت از این اقدامات امروز ما بهترین فرصت را برای تبیین اصول شیعه در بین مردم داریم.

وی گفت: امروز مشکلات و آسیب‌های لیبرال دموکراسی چهره واقعی خود را  نشان داده است و اهل دنیا به دنبال الگویی بهتر و دیگر برای زندگی خود هستند.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت با بیان این که شیعیان دارای اهل بیتی هستند که نویسندگانی با آئینی دیگر 40 سال از عمر خودشان را برای شناخت آنها قرار می‌دهند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت اهل بیت(ع) برای پر کردن این خلا در جهان یک فرصت بسیار عالی است که باید برای آن برنامه مدونی تهیه شود.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری هرمزگان حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، دقایقی پیش وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضائی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از یکی از مراکز مهم تجاری صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضائیه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضائی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بی واسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

کد خبر 6094689

دیگر خبرها

  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات