Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در گردهمایی فصلی خدام حسینی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: هیئت رزمندگان به نوعی منتصب به ولایت و رهبری است.

وی با بیان اینکه جوان‌گرایی از اهداف اصلی هیئت ثارالله است، گفت: این سنت خدا است و سنت‌های خدا تغییرناپذیر است و آینده زمین دست صالحین و نیکوکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس هم هرجا کم می‌آوردیم امید ما ائمه(ع) بود و این روش کمک می‌کرد و بسیاری از مشکلات ما حل می‌شد، افزود: اگر به این باور اعتقاد داشته باشید آینده در اختیار شما خدام است و ذره‌ای شک به خود راه ندهید تا وجودمان را پاک نکنیم، نمی‌توانیم جزء صالحین قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه در هیئت ثارالله بستری وجود دارد که این بسترها برای رسیدن به آن فرد صالح است، تصریح کرد: وجود شهید «همدانی» برای اباعبدالله الحسین(ع) وقف شده بود.

سردار مجیدی ابراز داشت: این یک فرصت است و راه طولانی در پیش داریم و برای اینکار باید خودسازی کنیم چراکه عاقبت بخیری در این صراط است.

وی در خصوص فضای مجازی در ادامه افزود: در دنیای فضای مجازی باید خیلی مراقب باشید با اعتقاد و توسل به اباعبدالله الحسین(ع) و سایر ائمه(ع) پیش بروید چراکه آنها دست ما را می‌گیرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر ما باور کنیم که آینده این مسیر با قوت الهی دست شما خادمین باشد بسیار باید وقت بگذاریم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما به پیروزی نرسید جز اینکه در هیئت قرار گرفتند، ابراز داشت: باور ما بر این است که اگر بخواهیم انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند راهی جز این نداریم که به هیئت‌ها برگردیم.

سردار مجیدی با تأکید بر تربیت انسان تراز انقلابی تصریح کرد: باید بدانیم کار بسیار مهمی در این هیئت ثارالله انجام می‌دهیم و آن آشنایی جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت است که برگرفته از عاشورا است که با توسل به امام حسین(ع) راه نجات فراهم می‌شود.

وی  با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم صرفاً هیئت راه بیندازیم، ابراز داشت: باید نیروی جوان مؤمن تراز انقلاب تربیت کنیم تا بتوان بستری فراهم کرده و حرکت زیبایی را در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سردار مجیدی هیئات مذهبی جوانگرایی دفاع مقدس معنویت خدام حسینی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، استان کردستان غرق در عزا و ماتم شد و مردم در سراسر این استان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق علیه‌السلام دارای شخصیت بسیار بزرگی است که باید ابعاد شخصیتی این امام بزرگ بیش از پیش به نسل جوان معرفی و مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: امام صادق(ع) صاحب مکتب و به واسطه هدایتی که به تبعیت از امام حسین(ع) داشتند، دین اسلام را نجات بخشید و مسیر جامعه اسلامی به سوی درستی هدایت شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از کارهای اصلی امام صادق(ع) تربیت نیرو بود که بعد از تعلیم و تربیت، مورد توجه قرار داد، به طوری‌که این امام بزرگ بیش از چهار هزار شاگرد تربیت کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرصت و ماموریتی که داشتند یک ماموریت و انقلاب فرهنگی بود، افزود: امام جعفر صادق(ع) خدمات علمی، فکری و مشخصا فرهنگی بسیار بزرگی انجام داده‌اند که همواره ماندگار است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: ما یک راه تربیتی و فرهنگی بیش نداریم و آن این است که ما متمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و سنت رسول خدا(ص) باشیم.

وی انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده مکتب امام صادق(ع) ذکر کرد و یادآور شد: درس شهادت امام صادق این است که ما تکلیف خود را بدانیم و در مقابل همه توطئه‌ها آگاه، شناخت و بصیرت داشته باشیم. 

استاندار کردستان ابراز داشت: امیدواریم خداوند توفیق درک شناخت ائمه اطهار(ع) را به همه ما عطا کند.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان