Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکبار دیگر هیجان و اضطراب سراغ طرفداران برترین تیم‌های اروپا می‌آید تا حریفان خود در فصل آینده پر ببینده‌ترین رقابت‌های باشگاهی فوتبال را شناسایی کنند. 

طرفداری- مراسم قرعه کشی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در موناکو آغاز خواهد شد. 

سید یک لیورپول، چلسی، بارسلونا، بایرن مونیخ، یوونتوس، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، زنیت سید دو رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، دورتموند، ناپولی، شاختار دونتسک، تاتنهام، آژاکس، بنفیکا سید سه لیون، لورکوزن، سالزبورگ، المپیاکوس، بروخه، والنسیا، اینتر، دینامو زاگرب

سید چهارم

لوکوموتیو مسکو، خنک، گالاتاسارای، لایپزیش، اسلاویا پراگ، ستاره سرخ بلگراد، آتالانتا، لیل نکته کلیدی نمایندگان یک کشور در این قرعه کشی با هم همگروه نخواهند شد تاریخ برگزاری مسابقات بازی اول مرحله گروهی: ۱۷ و ۱۸ سپتامبر بازی دوم مرحله گروهی: ۱ و ۲ اکتبر بازی سوم مرحله گروهی: ۲۲ و ۲۳ اکتبر بازی چهارم مرحله گروهی: ۵ و ۶ نوامبر بازی پنجم مرحله گروهی: ۲۶ و ۲۷ نوامبر بازی ششم مرحله گروهی: ۱۰ و ۱۱ دسامبر قرعه کشی مرحله یک هشتم: ۱۶ دسامبر دیدارهای رفت مرحله یک هشتم: ۱۸ و ۱۹ و ۲۵ و ۲۶ فوریه دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم: ۱۰ و ۱۱ و ۱۷ و ۱۸ مارس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی: ۲۰ مارس دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی: ۷ و ۸ آوریل دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی: ۱۴ و ۱۵ آوریل دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی: ۲۸ و ۲۹ آوریل دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی: ۵ و ۶ می دیدار نهایی: ۳۰ می  گروهبندی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 گروه A گروه B گروه C گروه D گروه E گروه F گروه G گروه H                                                                

این مطلب پس از اعلام قرعه‌ها به صورت لحظه به لحظه به روزرسانی می‌شود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!