Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معظّم له همچنین با اشاره به گرانی موجود در کشور افزودند: مردم شریف و بزرگوار ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند. کاری کنید که با اعتماد بیشتر به شما و دیدن کارهای خوب و رفاه و راحتی، توجه و عقیده‌شان به دیانت بیشتر شود که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم از ما همین را می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان تاکید کردند : این فرصت چند روزه‌ای که برای خدمت پدید آمده است، فرصت بسیار مهمی است که بتوانید حُسن اعتماد مردم به دین و نظام را جلب کنید.

این مرجع عالیقدر در ادامه، با توجه به امر حجاب فرمودند: باید به مسأله حجاب توجه بیشتری داشت. اکثریت ملّت شریف ما پایبند و متعهّد به احکام شرع می‌باشند و رعایت دستورات دین مبین اسلام برای آنها اهمیت دارد، لذا در این مسأله مهم، اهتمام و توجّه بیشتری داشته باشید.

ایشان در بخش دیگری از توصیه‌های خود فرمودند: رابطه‌ی با کشورهای دیگر با حفظ عزّت و شرافت کشور و نظام اسلامی، بسیار اهمیت دارد به خصوص با کشورهای منطقه و جهان اسلام، که ارتباط با آنها، لازم و ضروری است.

معظّم له همچنین اهمیت خدمت به شهر مقدس قم و زائران کریمه اهل بیت علیهم‌السلام را مورد تاکید قرار داده و‌ برای موفقیت دست‌اندرکاران و مسئولان امر، در خدمت به اسلام و مکتب نورانی اهل بیت علیه السلام و رفاه و آسایش مردم و رفع نگرانی آنان دعا کردند.

دکتر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام های گرم ریاست محترم جمهوری به مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی، گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و اقدامات دولت برای مدیریت نوسانات بازار و همچنین پیشرفت برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان قم را ارائه نمود.

دکتر‌ نهاوندیان اهتمام ویژه دولت به رفع مشکلات اقتصادی مردم و بازسازی رونق تولید و برقراری تعامل سازنده با جهان را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت با همه توان ، در مسیر حل مشکلات کشور و‌رفاه و آسایش روز افزون مردم ،در میدان فعالیت حضور دارد و ضمن تأکید بر استفاده کامل از ظرفیت های داخلی ، تعامل و همکاری سازنده با کشور های همسایه و مسلمان و نیز سایر کشورهای جهان را در راستای تامین منافع ملی پیگیری می کند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر محمد نهاوندیان آیت الله صافی گلپایگانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، اخبار تقریبی این خبرگزاری در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است: 

*پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

نماینده سابق حضرت امام و مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملا احمد فخری را تسلیت گفت.

*سعادتی در گفت‌وگو با تقریب: واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل  مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد، پاسخی که ضعف و سستی اسرائیل را بعد از طوفان الاقصی نمایان‌تر کرد.

*ماموستا ابن الخیاط در گفتگو با تقریب: مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.


*عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند؛ از هر راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

*آخوند میرابی در گفتگو با تقریب: مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن، بیان کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

*حجت الاسلام مهاجرنیا در گفتگو با تقریب: قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند.
 
*آیت الله مقتدایی در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

*حجت الاسلام میرعمادی در گفتگو با تقریب: اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است