Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@19:11:26 GMT

رضایت خدا تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۱۵۷۰

رضایت خدا تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی است

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 7 شهریورماه در گردهمایی طلایه‌داران تبلیغ فرهنگی دینی و مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن ایام محرم اظهارکرد: یزد حسینیه ایران است و باید محافل و مجالس آن بسیار ارزشمند و پرمحتوا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری افزود: نکته حائز اهمیت این است که از جلسات محرم و صفر بیشتر استفاده کنید و از جوانان بیشتر دعوت کنید تا پای صحبت‌های اهل منبر و روحانیون بنشینند، نسل جوان را تشویق کنید تا هیئت‌ها را اداره کنند در ضمن لازم است در جلسات به مسائل روز پرداخته‌ شود.

وی ادامه‌ داد: ان‌شالله روحانیون ما اهل مطالعه هستند و به محفوظات اکتفا نمی‌کنند و در منبر از منابع گوناگون استفاده می‌کنند. امروزه زمان در تحول است و ما می‌توانیم از حوادث و جریانات روز استفاده کنیم و بیشتر به مردم و جوانان توجه کنیم و به آنان بیشتر آگاهی دهیم.

امام جمعه یزد با اشاره به گسترش فضای مجازی اظهارکرد: این وسایل فضای جامعه، خانواده و فرزندان ما را آلوده می‌کنند و به افرادی که آگاهی کافی ندارند آسیب جدی وارد می‌کند و برخی‌ها نیز مطالبی را باور می‌کنند که این زود باورهای یک آسیب جدی بزرگ است.

وی بیان‌ کرد: باید قدرت باورکردن و فکر کردن به مسائل اساسی را به جوانان بفهمانیم و مسائل واقعی را مطرح کرده تا روحیه انقلابی در مردم ایجاد شود و روحیه انقلابی حفظ انقلاب و ایستادگی در مقابل دشمن است، اگر شما بتوانید شخصی را پایدار نگه دارید تا در برپایی نماز پایدار باشد و در گوش دادن به حرف خدا، ولایت و امامان ثابت قدم باشد و در راه مستقیم با جدیت قدم بگذارد روحیه انقلابی دارد.

ناصری افزود: روحیه انقلابی سبب خواهد شد که فرد در مقابل دشمن قوی باشد و هیچگاه بی‌حال نباشد و همیشه آمادگی مقاومت داشته باشد و آنچه را که رهبری می‌گوید پیروی کند و به آن‌ها باور داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه خانواده‌ها بی محبت شده‌اند و دشمن به حدی فعالیت کرده که مردم به جای دوستی با خانواده به حیوانات در منزل محبت می‌کنند و کودکان را از مادرانشان می‌گیرند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: لازم است امید به خدا و دین در مردم تقویت شوند تا دشمن به زانو در بیاید. تفکر و تعقل در مسائل مهم را به جوانان بیاموزیم تا آنها در چنین فضایی قدرت تشخیص خوب و بد از یکدیگر را داشته باشند و روحانیت در این زمینه وظیفه دارند.

وی ادامه داد: یک خانواده زمانی انقلابی است که بتواند فرامین الهی را اجرایی کند، حجاب و تقوا در خانواده وجود داشته باشد، فرزندآوری در اولویت باشد و ارکان خانواده محکم و رفتار و گفتار و منش افراد خانواده بر اساس تقوا باشد.

ناصری بیان کرد: با جوانان مانوس باشید، با آنها درد دل کنید و صحبت‌های آنها را بشنوید، آنها را در مساجد گردهم جمع کنید و از اسلام برای آنها بگویید.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم جامعه اسلامی فرصتی الهی است و تغییر و تحولات سازمانی نباید منجر به کم‌کاری و سست شدن اراده مسئولان متعهد شود، رضایت خدا را تنها رمز پیروزی مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: مدیران جوان و جدید استفاده از تجارب مدیران پیشکسوت را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد اداره کل تبلیغات اسلامی یزد امام جمعه یزد آیت الله ناصری یزد تودیع و معارفه همایش طلایه داران تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان