Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:11:35 GMT

هشدار شدید اللحن حماس به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۰۳۳

هشدار شدید اللحن حماس به رژیم صهیونیستی

جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره تجاوز به غزه هشدار داد. ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، برخی منابع در جنبش حماس گفتند که هیئت این جنبش از طریق هیئت مصری هشداری شدید اللحن به رژیم صهیونیستی داده است.

روزنامه العربی الجدید به نقل از منابعی در جنبش حماس نوشت که این جنبش به رژیم صهیونیستی هشدار داده است به شدت با هرگونه حمله  به نوار غزه مقابله خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت حماس همچنین به طرف مصری اعلام کرده که آماده ورود به هرگونه درگیری با رژیم صهیونیستی است.

طبق این گزارش حماس تاکید کرده است که در این نبرد تنها نیست و رژیم صهیونیستی باید مسئولیت پیامدهای ادامه لجبازی های خود علیه نوار غزه و نقض توافق‌ها را بپذیرد.

هیئتی از جنبش حماس به ریاست "روحی مشتهی" عضو دفتر سیاسی این جنبش و نماینده حماس در قاهره دوشنبه گذشته برای مذاکره با مقامات مصری وارد قاهره شد.

واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

سازمان اطلاعات مصر برای مهار تنش‌های اخیر در مرزهای غزه و سرزمین‌های اشغالی از هیئت حماس برای نشستی اضطراری دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح