Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:50:04 GMT

پنجشنبه بازار هنری یاسوج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۱۲۳

پنجشنبه بازار هنری یاسوج افتتاح شد

پنجشنبه بازار هنری یاسوج با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، پنج شنبه بازار هنری یاسوج عصر امروز (۷ شهریور) با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سرمایه گذاری استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون صنایع دستی، رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد و تعداد زیادی از هنرمندان صنایع دستی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جعفر گوهرگانی» در این آئین با تقدیر از تدبیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برگزاری این رویداد فرهنگی، اظهار داشت: پنجشنبه بازار زمینه ساز اشتغال زایی و درآمدزایی خوبی برای هنرمندان صنایع دستی در تمام نقاط استان است.



معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت از همه جوانان برای ایجاد اشتغال حمایت خواهد کرد، گفت: این بازار موقعیت خوبی برای ارائه هنر جوانان در حوزه صنایع دستی است.


«محمود باقری» نیز در این آئین گفت: پنجشنبه بازار با هدف معرفی تولیدات هنرمندان صنایع دستی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد زمینه بازار فروش تولیدات صنایع دستی را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد دانست و اضافه کرد: فروشندگان این بازار هنرمندانی هستند که از تسهیلات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی استفاده کرده اند.

 

«پریسا راد» نیز در این آئین گفت: تحقق شعار سال، یعنی «رونق تولید» از اهداف برگزاری این بازار هنری است.



معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت بالایی در حوزه تولیدات صنایع دستی دارد، اضافه کرد: بازار هنری سبب می شود تا تولیدات هنرمندان بهتر به بازار فروش عرضه شود.


وی گفت: این بازار پنجشنه هر هفته در یاسوج خیابان گلستان 10 برای عرضه تولیدات صنایع دستی برگزار می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز هفته دولت مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد شبستان یزد پنج شنبه بازار اشتغال زایی صنایع دستی اشتغال هنرمندان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز