Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی بعد از شکست شاگردانش مقابل سپاهان اظهار کرد: ما از سه موقعیت خودمان در بازی استفاده نکردیم اما سپاهان از موقعیت خودش استفاده کرد و گل زد. گل این تیم هم روی اشتباهات فردی بازیکنانم به ثمر رسید. ما شجاعانه بازی کردیم و در زمین حریف کیفیت خوبی را ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مستحق باخت نبودیم و به بازیکنانم آفرین می‌گویم. هواداران از دیدن این بازی لذت بردند. بیشتر از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم. سپاهان قراردادهای میلیاردی دارد اما ما یک قرارداد میلیاردی هم نداریم. مقابل این تیم بزرگ خوب بازی کردیم  و هواداران لذت بردند.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به جلوگیری سازمان لیگ از حضور دو بازیکن این تیم در مسابقه، گفت: به سازمان لیگ، کمیته انضباطی و داوران احترام می‌گذاریم. قبل از بازی اتفاق نادری رخ داد و گفتند که دو بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند. ما لیست داده بودیم اما گفتند آن‌ها نباید در لیست باشند. کارت بازی هم داشتند ولی یک ساعت و نیم قبل بازی می‌گویند نمی‌توانند بازی کنند.

خطیبی در خصوص پنالتی سپاهان درست اظهار داشت: داوران باید دقت کنند حق کسی خورده نشود. به خاطر این مسائل ورحیه تیم ما پایین آمد. با این حال به داوران احترام می‌گذاریم. بازی خوبی بود ولی مسئولان کاری کنند که بحثی پیش نیاید. حداقل ما را در بحث استفاده نکردن از دو بازیکن تیم‌مان قانع کنند. از همه تشکر می‌کنم. نمی‌دانم این موضوع ارتباطی به مخالفت ما با عقب افتادن بازی دارد یا نه.

وی درباره عملکرد داوری ادامه داد: در بحث داوری هم داوران خوب بودند. با این حال خواهشم این است که کمیته داوران دقت بیشتری داشته باشد.

او در واکنش به این سوال که آیا بازی نکردن دو بازیکن تیمش را به علت عقب نیفتادن بازی می‌داند وسپاهان را متهم به دخالت در تیمش می‌کند، گفت: خواهشا این سوالات را نپرسید. سوال حاشیه‌ای را جواب نمی‌دهم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که منظورش از بیان اینکه گفت شاید این اتفاق به علت مخالفت با عقب افتادن بازی است، گفت: به ما گفتند لیست را دیر اعلام کردید اما ما به محض ورود به رختکن لیست را ارائه کردیم. ما هم دلیل را نمی‌دانیم. شاید ما اشتباه کردیم. فقط دلیل را به ما بگویند. من تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. بازیکنان ما محروم هم نبودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد