Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی برابر ماشین سازی گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز خوبی را به دست آوریم.

او در رابطه با این دیدار افزود: این بازی حسن‌های زیادی داشت و بهتر از همه پس از پیروزی این بود که علی قربانی توانست مجددا به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید فراموش کنیم که گل فصل قبل قربانی باعث شد تا به صدر برگردیم و رفتن مان به آسیا و ماندن در کورس قهرمانی شاید به خاطر آن گل قربانی بود که توانستیم در کورس قهرمانی بمانیم و اگر آن گل به ثمر نمی‌رسید، شاید ما حتی پنجم می‌شدیم.

قلعه نویی درباره عملکرد تیم ماشین سازی اذعان داشت: به خطیبی تبریک میگویم. تیم خوبی را اماده کرده و در این دیدار نیز بازیکنان ماشین سازی بازی خوبی به نمایش گذاشتند. هرچند اگر بدشانس نبودیم با اختلاف بهتری بازی را می‌بردیم. البته هنوز با سپاهانی که مد نظر من است فاصله داریم و امیدوارم هر هفته بهتر شویم.

سرمربی سپاهان راجع به کیفیت بازی تیمش و همچنین وضعیت چمن ورزشگاه ادامه داد: گردش توپ و ایجاد موقعیت در کنار نظم دفاعی ما خیلی بهتر شده و چمن بازی هم نسبت به بازی با نساجی بسیار بهتر شده است.

او راجع به حواشی پیش آمده در رابطه با فروش بلیط‌های الکترونیکی تصریح کرد: در این رابطه بهتر است که مدیریت باشگاه صحبت کند. هرچند مخالفتی با اعمال فشار‌ها از جانب مسئولین نداریم و اگر این فشار‌ها باعث شود تا استادیوم ما به استاندارد‌ها نزدیک‌تر شود، از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

قلعه نویی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران راجع به ارائه بازی اقتصادی از سوی تیمش افزود: ما بازی اقتصادی ارائه نکردیم و اتفاقا بسیار موقعیت ایجاد کردیم و حتی پنالتی هم گرفتیم. لک بازی خوبی انجام داد و چند موقعیت خوب از جمله ضربه پنالتی را گرفت. از سوی دیگر فکر نمی‌کنم ماشین سازی حتی یک موقعیت پنجاه درصد هم در بازی ایجاد کرده باشد.

سرمربی سپاهان این چنین در رابطه با وضعیت فیزیکی بازیکنانش صحبت کرد: تمرینات خود را به موقع شروع کردیم، ولی تمرینات کمی فرسایشی شدند که باعث شد تا کمی به مشکل بخوریم. فکر می‌کنم که مصدومان ما از هفته‌های بعدی آماده شوند و با اضافه شدن این بازیکنان، تیم ما شرایط بهتری پیدا می‌کند.

او پیرامون بازیکنان جدید سپاهان گفت: بازیکنان جدید ما خیلی زود با بازیکنان قدیمی‌تر همسو شدند و خود را وفق دادند که از این بابت از آن‌ها بسیار تشکر میکنم.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد کی روش استنلی در این بازی بیان کرد: استنلی با آمدن به زمین توانست به تیم کمک کرده و فشار خوبی را روی ماشین سازی اعمال کند و حتی یک پنالتی هم بگیرد. فکر میکنم که تا دو هفته دیگر استنلی به شرایط ایده آل خود برسد.   انتهای پیام/ی   سه امتیاز شیرین برای زرد پوشان سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم