Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک کانتونا امشب در مراسم اهدای جوایز بهترین های اروپا صحبت های عجیبی به زبان آورد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب و از سوی یوفا، جایزه افتخاری ریاست به اریک کانتونا، ستاره فرانسوی و سابق منچستریونایتد اهدا خواهد شد.اریک کانتونا هنگام رفتن روی سن و دریافت جایزه صحبت های کوتاه اما عجیبی را به زبان آورد که باعث تعجب همه حاضرین و البته واکنش های فراوان در شبکه های اجتماعی شده است و به نظر می رسد کمتر کسی منطور دقیق اریک کانتونا را فهمیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اریک کانتونا گفت: :به زودی علم نه تنها قادر به کند کردن روند پیر شدن سلول ها خواهد شد، بلکه به زودی علم شرایط سلول ها را به شکلی خواهد کرد که ما ابدی شویم.

 

فقط حوادث، جنایات، جنگ ها ما را می کشند و اما متاسفانه جنایات، جنگ ها چند برابر می شوند. من فوتبال را دوست دارم، متشکرم."

اریک کانتونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اریک کانتونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • مهارت‌های عجیب و باورنکردنی در مستطیل سبز / فیلم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست