Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مسعود شهرجردی رئیس جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی عصر روز گذشته، هفتم شهریور در مراسم افتتاحیه دومین دوره طرح ملی دانشجو متدبر قرآن که به میزبانی استان مرکزی در اردوگاه فرهنگی تربیتی شازند برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به خادمان، حاملان و دانشجویان حاضر در طرح ملی متدبر قرآن، گفت: دانشجویان در این طرح شرکت کردند تا به تدبر در آیات قرآنی پرداخته و مبلغ بهترین‌های جهان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها می‌توان آشنای قرآن شد، تصریح کرد: آشنایی ظاهری با این مصحف شریف باعث دانایی و ورود به اعماق آیات شده و زمینه اجرای موفق احکام دین مبین اسلام در زندگی فردی و اجتماعی را فراهم می‌کند.

شهرجردی بیان کرد: ورود به دوره‌های روخوانی و روانخوانی مقدمه‌ای برای تدبر در آیات الهی است. امروز میزبان دانشجویان فعال در حوزه قرآنی هستیم، چه بسا تعدادی از این دانشجویان در زمینه علوم قرآنی نیز تحصیل نمی‌کنند‌ اما بر خود واجب دانستند تا در حوزه تدبر ورود پیدا کرده و در این بخش حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی اجرای طرح‌های مختلف قرآنی را بهانه‌ای برای جریان‌سازی قرآن و ورود مضامین قرآنی به بطن زندگی مردم به ویژه ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان دانست و اضافه کرد: برای جریان‌سازی مبانی قرآن باید همه دست بکار شویم جریان‌سازی تنها بر عهده دستگاه‌های خاص نیست و همه برای ترویج فرهنگ قرآنی باید گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی استان مرکزی جهاددانشگاهی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات