Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی برابر تیم ماشین سازی تبریز اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و این بازی برای ما چند نکته مثبت داشت که اول کسب ۳ امتیاز بود و  دوم اینکه  علی قربانی با گلزنی  به حقش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال قربانی گل‌هایی برای ما زده است و گل او در سال گذشته به پدیده باعث شد که ما آسیایی شویم. شاید اگر ما آن بازی را شکست می‌خوردیم رتبه ۵ بدست می‌آوردیم و کلین شیت کردیم و به صدر جدول بازگشتیم و البته این صدر جدولی زیاد مطمئن نیست.

بیشتر بخوانید: سپاهان اصفهان یک - ماشین سازی تبریز صفر/ طلایی پوشان صدر نشین باقی ماندند

نگرانی مان بابت چمن ورزشگاه نقش جهان رفع شد 

او ادامه داد: به  رسول خطیبی تبریک می‌گویم که یک تیم چغر و بد بدن درست کرده است و ما خوشحالیم که  این تیم لایه‌های دفاعی داشت و اگر بدشانس نبودیم در نهایت می‌توانستیم با ۲، ۳ گل پیروز شویم که تا دقایق آخر اذیت نشویم. اما هنوز با سپاهانی که مدنظرم است فاصله داریم و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و برگردیم به سپاهانی که همه انتظار دارند. در مجموع نسبت به پارسال خیلی خوب کار می‌کنیم و گردش توپ، ایجاد موقعیت، نظم دفاعی مان خیلی بهتر شده است و امروز وضعیت چمن هم خوب بود. ما دغدغه مان و نگرانی مان  نسبت به چمن ورزشگاه نقش جهان بود که دیدید که به نسبت  بازی با نساجی مازندران خیلی بهتر شده است.

قلعه نویی درباره تبعیض مسئولان بین تیم های تهرانی و شهرستانی در اجبار به استفاده از بلیت الکترونیکی اظهار کرد:  این موضوع را از مدیریت سئوال کنید، اما حق با شماست. اگر فشار  به باشگاه ها بیاورند  و استادیوم هایمان نزدیک به استاندارد‌ها شود خیلی خوب است، اما نگاه‌ها هم باید خوب باشد.  

اگر لک درون دروازه ماشین سازی نبود بالای ۳، ۴ گل می‌زدیم

سرمربی سپاهان درباره اینکه نتیجه اقتصادی گرفتید، بیان کرد: نتیجه اقتصادی نبود و یک پنالتی گرفتیم که گل نشد و ۷، ۸ کرنر داشتیم و ایجاد موقعیت کردیم و اگر لک درون دروازه ماشین سازی نبود بالای ۳، ۴ گل می‌زدیم و این دروازه بان پنالتی و توپ محبی را گرفت. نکات مثبت تیم ما ایجاد موقعیت‌های زیاد بود و آن‌ها موقعیت ۵۰ درصدی گل هم نداشتند. ما خیلی خوب بازی کردیم و نظم دفاعی و گردش توپمان خوب بود و هم ایجاد موقعیت کردیم و یک مقدار سئوالتان کم لطفی بود.

بیشتر بخوانید: هدف ماشین سازی گل نخوردن است

کی روش تا ۲ هفته دیگر به شرایط ایده آل می‌رسد

قلعه نویی بیان کرد:  تمرینات خود را به موقع شروع کردیم، اما فرسایشی بودن این تمرینات  باعث شد که ما از نظر ذهنی آماده نباشیم که بهتر شدیم. حسینی، وبحیرایی و مهدی زارع از هفته آینده آماده شوند در آن صورت  تیم ما با حضور این بازیکنان شرایط بهتری پیدا می‌کند.  هر چند بازیکنان جدید ما خیلی خوب کار کردند با وجود اینکه من فکر می‌کردم زمان بیشتری لازم دارند تا به آمادگی برسند و از آن‌ها تشکر می‌کنم که خیلی زود با بازیکنان قدیمی هماهنگ شدند.  

سرمربی سپاهان درباره عملکرد کی روش استنلی بیان کرد: کی روش خیلی دیر به ما اضافه شد، اما چون از لحاظ فیزیکی قوی است زمان بیشتری می‌برد تا آماده شود. به هر حال زمانی که این بازیکن به بازی آمد تاثیرگذار بود و یک پنالتی گرفت و فشار بر روی حریف آورد و تا ۲ هفته دیگر به شرایط ایده آل می‌رسد.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در نیم فصل مسابقات 8 گل به ثمر رسانده بود در 8 بازی نیم فصل دوم تنها 2 گل به ثمر رساند تا با روزهای اوج خود فاصله داشته باشد.

او در تمرین امروز سپاهان پا به توپ شد و با انگیزه بالایی به تمرین پرداخت، اسدی در بازی با پرسپولیس به عنوان جانشین به میدان آمد و با توجه به مصدومیتی که برای او ایجاد شده بود نتوانست به طور کامل در زمین حضور داشته باشد اما با رفع مصدومیت به نظر می‌رسد که در بازی با استقلال خوزستان به ترکیب اصلی این تیم باز گردد.

ستاره خط حمله سپاهان علاوه بر حضور موثر در خط حمله این تیم با جنگدگی در میانه میدان، بازگشت به عقب و بازیسازی از عقب زمین و حرکت به نقاط مختلف زمین باعث می‌شود تا دیگر بازیکنان این تیم از پرس مدافعان حریف خارج شوند و نقش محوری و کلیدی در تفکرات تاکتیکی مورایس دارد.

اسدی در پنج بازی اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده و زوج او در خط حمله شهریار مغانلو با فاصله نسبت به او در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و فاصله 4 گله بین آنها ایجاد شد.

دیدار سپاهان و استقلال خوزستان دوشنبه ساعت 18:10 در ورزشگاه خانگی طلایی‌پوشان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)