Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:54:18 GMT

وضعیت جاده ای خوزستان بسیار پر خطر است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۶۵۴

وضعیت جاده ای خوزستان بسیار پر خطر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان خوزستان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهارکرد: وضعیت جاده ای استان بسیار پر خطر است و در صورت عدم بهبود وضعیت پر تصادف تر خواهند شد.

وی در خصوص وصعیت حمل و نقل هوایی در استان خوزستان، افزود: با تجهیز فرودگاه اکنون امکان پرواز هواپیماها در شرایط نا مناسب و وجود دارد و در زمان بروز پدیده ریز گردها هم می توانند پرواز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: وضعیت آب غدیر یکی دیگر از دغدغه های ما بود که برای این موضوع در سال ۹۵ بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه تخصیص داده شد که با توجه به اهمیت موضوع در سال ۹۷ این میزان به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: بافت فرسوده بسیاری در مسجدسلیمان وجود دارد که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته وضعیت منازل مسکونی در چند فاز بهبود خواهد یافت.

شریعتی در خصوص تکمیل برخی از پروژه های راه استان گفت و  بیان کرد: یکی از راهدها مسیر سوسنگرد به چذابه است که با تخصیص اعتبارات بیشتر این پروژه تا اربعین امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: بند خاکی میداود جز مواردی بود که سالانه معیشت و کشت مردم را با مشکل مواجه می کرد و باعث مهاجرت آنها می شد که برای حل این مشکل ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

کد خبر 4706069

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی راه و شهرسازی خوزستان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس