Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:32:12 GMT

چگونه جای جوش را از بین ببریم؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۷۹۵

یک متخصص پوست و مو همه روش‌های رفع جای جوش را تا حدودی موفقیت‌آمیز دانست و گفت: افراد نباید انتظار درمان کامل را داشته باشند. ناطقان: مجتبی قمری متخصص پوست، مو و زیبایی درباره اسکار آکنه (جوشگاه یا جای جوش) اظهار کرد: به طور کلی جوش‌ها بر اساس عمقی که دارند، التهاب و جوشگاهی متفاوت ایجاد می‌کنند، به طوری که برخی جوش‌ها، عرض کم ولی عمق زیاد و تعداد دیگری عرض زیاد ولی عمق کمی دارند، برخی جوش‌ها شکل هندسی مشخص و تعداد دیگری شکل نامشخصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او بیان کرد: تعدادی از بیماران به طور همزمان، درمان جای جوش و جوش فعال را خواستار هستند که این موضوع از نظر پزشکی مقدور نیست، زیرا در ابتدا باید جوش‌های فعال رفع شوند، درمان درست جوش‌های فعال در کاهش تعداد اسکار آکنه موثر است.


میزان موفقیت درمان اسکار آکنه

این متخصص پوست، مو و زیبایی همه درمان‌های موجود برای از بین بردن جای جوش را در بهترین شرایط تا حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد موفقیت‌آمیز دانست و افزود: برای رفع اسکار آکنه‌های خیلی ریز، تیز و عمیق از روش پیلینگ‌های شیمیایی نقطه‌ای استفاده می‌کنیم تا اسکار‌ها بسته شوند. اسکار‌هایی را که عمق و عرض متوسط دارند، از طریق لیزر‌ها از بین می‌بریم، البته برای رفع این نوع اسکار‌ها می‌توان از میکرونیدلینگ هم کمک گرفت، لیزر‌ها در رفع این نوع جوشگاه‌ها نقش خراش‌دهنده و تراش‌دهنده سلولی را دارند.


قمری تاکید کرد: اسکار‌هایی را که عرض زیاد دارند و دِفرمه هستند (تغییر شکل داده‌اند) یا آن‌هایی را که عمیق، بدشکل، چسبنده و دایره‌ای‌شکل هستند مانند جای آبله مرغان می‌توان به کمک روش‌های جراحی خاص از بین برد و سپس جای آن‌ها را دوخت.


او یادآوری کرد: اسکار‌هایی را که چسبندگی عمقی دارند، می‌توان به کمک روش سابسیژن رفع کرد، در این روش، چسبندگی‌های عمیق را باز می‌کنیم تا کف اسکار به سطح پوست نزدیک‌تر و اختلاف ارتفاع کمتر شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: جای جوش ، از بین بردن ، رفع جای جوش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جای جوش از بین بردن رفع جای جوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره شورت شورتز ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره شورت شورتز از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیر داستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهند بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از دو ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
جشنواره شورت شورتز از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی