Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن خواستار دخالت عربستان برای توقف حملات امارات به نیروهایش شد.

بر اساس این گزارش، منصور هادی نسبت به بمباران هوایی نیروهایش در عدن توسط امارات ابراز غافلگیری کرد.

گفتنی است که جنگنده های اماراتی روز پنج شنبه با حمله به عناصر دولت مستعفی یمن وابسته به (عبد ربه منصور هادی) در شهر عدن، دهها نفر را کشته یا زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع وابسته به دولت مستعفی یمن از حمله جنگنده های اماراتی به شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی در شهر عدن واقع در جنوب یمن خبر داد.

بر اثر این حمله ۴۰ نظامی وابسته به دولت مستعفی یمن کشته و زخمی شده اند. دولت مستعفی یمن با صدور بیانیه ای این حمله را محکوم کرد.

وزارت خارجه دولت مستعفی یمن همچنین از شورای امنیت درخواست کرد این حمله را محکوم کند. دولت مستعفی یمن در ادامه از عربستان سعودی به عنوان فرمانده ائتلاف متجاوز خواست در کنار دولت مستعفی بایستد و حملات امارات را متوقف کند.

گفتنی است، عناصر دولت مستعفی یمن دیروز چهارشنبه کنترل فرودگاه عدن را از شبه‌نظامیان وابسته به امارات پس گرفته‌ و با پیشروی در استان «أبین» واقع در جنوب یمن، شهر زنجبار (مرکز استان ابین) را که در ۶۰ کیلومتری شمال «عدن» قرار دارد، تحت کنترل خود درآورند.

اگرچه ساعاتی بعد اعلام شد دولت مستعفی کنترل کامل عدن را در دست گرفته اما امروز پنجشنبه شورای انتقالی جنوب که تحت حمایت امارات است از کنترل دوباره بر این شهر و ورودی‌های آن خبر داد

کد خبر 4706095

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عبد ربه منصور هادی امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ عراق سوریه فلسطین جنگ 2015 یمن جی هفت فرانسه ترکیه عربستان سعودی روسیه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شمال شرق شهر رفح دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم شامگاه شنبه از شهادت ۱۰ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح، منطقه‌ای امن در جنوب غزه، پناه گرفته‌اند. با وجود این، ارتش رژیم صهیونیستی بارها این منطقه را از هوا هدف قرار داده است و نگرانی‌ها از حمله زمینی به رفح افزایش می‌یابد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در حالی صورت می‌گیرد که ۲ ژنرال ارشد اسرائیلی درباره هرگونه حمله زمینی به این شهر هشدار داده‌اند.

در همین ارتباط، «یسرائیل زیو»، فرمانده سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، افسر ذخیره با درجه سرلشکری درخصوص حمله به رفح به رادیو عمومی این رژیم «کان» گفت اگر طرفی وجود نداشته باشد که بتوان این منطقه را پس از عملیات نظامی به آن تحویل داد، چنین عملیاتی بیهوده است.

از سوی دیگر، ژنرال بازنشسته «اسحاق بریک» در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص اشاره کرد که گالانت و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله بزرگ به رفح فشار وارد می‌کنند در حالی که ورود ارتش رژیم به رفح نه تنها منجر به فروپاشی حماس نمی‌شود، بلکه تل‌آویو را با کل جهان و کشورهای عربی که با این رژیم صلح‌نامه امضا کرده‌اند، درگیر می‌کند و این توانایی رژیم صهیونیستی را به طور کامل در خلاص شدن از شر شن‌های روان از بین می‌برد.

کد خبر 6090449

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت