Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد ۷۵ متری در محدوده بهار یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و واحدی با همین متراژ واقع در درختی با قیمت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است. ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یک واحد مسکونی 75 مترمربعی نوساز در قیطریه به قیمت 2 میلیارد و 775 میلیون تومان یعنی هر مترمربع 37 میلیون تومان قیمتگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدیدترین آمار وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی در این منطقه طی مردادماه امسال 29 میلیون و 212 هزار تومان بوده است.

قیمت مسکن در سراشیبی سقوط/ کاهش قیمت مسکن در 17 منطقه تهران

آپارتمان 75 متری واقع در ابوذر با عمر  3 سال به قیمت 860 میلیون تومان (هرمترمربع 11 میلیون تومان) و واحد مسکونی 16 اسل ساخت در سعادت آباد به قیمت یک میلیارد و 549 میلیون تومان (هر مترمربع 20 میلیون و 600 هزار تومان) برای فروش عرضه شده است.

همچنین یک واحد 75 متری 2 خواب با عمر 10 سال در میدان توحید یک میلیارد و 120 میلیون تومان (هر مترمبع 14 میلیون و 930 هزار تومان) قیمتگذاری دشه است.

محلهمتراژعمر بناقیمت یک مترمربع ( تومان)قیمت کل (میلیون تومان)مجیدیه75517 میلیون و 330 هزار یک میلیارد و 300ارم751610 میلیون و 930 هزار820سازمان برنامه75نوساز21 میلیونیک میلیارد و 575پونک75-16میلیونیک میلیارد و 200درختی75-26 میلیونیک میلیارد و 950بهار751213.6 میلیونیک میلیارد و 20آلستوم751015.8یک میلیارد و 185لویزان75-13.6یک میلیارد و 20

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال