Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:45:18 GMT

قیمت مواد غذایی ۲۵ درصد حباب دارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۳۵۳۲

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: پیش بینی می شود که قیمت محصولات غذایی حدود ۲۵ درصد کاهش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمعلی حسنی دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در ارتباط با قیمت کالاهای مصرفی مردم در ایام محرم و صفر اظهار کرد: قیمت روغن حداقل تا پایان ماه محرم تغییر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع آن به نرخ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به فروش میرسد.

وی افزود: قیمت حبوبات نیز در روزهای اخیر رو به سقوط بوده و تا به امروز 10 درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود قیمت این محصولات با توجه به فصل برداشت از هفته آینده دوباره کاهش یابد.   دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: قیمت برنج خارجی نیز تغییری نداشته است و به قیمت مصوب و در محدوده هفت هزار تومان به فروش می‌رسد.   وی تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر نیز 3400 تومان است اما این محصول به صورت مستقیم توسط فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسد و بنکداران نقشی در آن ندارند.   حسنی اظهار داشت: مغازه ها و انبارها مملو از کالاهای اساسی و مواد غذایی است اما میزان خرید مردم کاهش یافته و بازار با رکود همراه است.     دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت کالاهای اساسی  مواد غذایی مردم در ماه های پایانی سال گذشته و سال جاری به شکل غیر واقعی و هیجانی بالا رفته است و پیش بینی می شود که قیمت این محصولات حدود 25 درصد کاهش یابد.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۴۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۲۰ تومانی به ۱,۹۵۵ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۷ درصد) به ۱,۹۴۰ رسید.

 بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۳.۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۳ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید