Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از افتتاح پروژه های نیمه تمام در باقی مانده سال ۹۸ خبرداد و گفت: ساخت فیزیکی سه بیمارستان در ری، قدس و ملارد تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: بالغ بر ۸۹۶ پروژه با اعتبار ۳۱۰۰ میلیارد تومان در استان تهران مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص افتتاح پروژه‌های توسعه فضای آموزشی و ورزشی در شهرستان استان تهران نیز ۱۰ مدرسه در شهریار افتتاح و بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع نیز به فضای ورزشی استان در هفته دولت اضافه شد.

وی همچنین به افتتاح و بهره برداری از پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک های صنعتی اشاره و بیان کرد: حدود ۱۱ هزار اشتغال مستقیم در این شرایط فراهم شد.

محسنی بندپی از افتتاح پروژه های نیمه تمام در باقی مانده سال ۹۸ خبرداد و افزود: ساخت فیزیکی سه بیمارستان در ری، قدس و ملارد تا دو ماه آینده به اتمام می رسد و نسبت به تجهیز و استخدام و جذب نیروی انسانی نیز اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی در باغستان شهریار برای این صنعت مهم گفت: با توجه به اینکه فاز یک این طرح آماده بود با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان هزینه مورد بهره برداری قرار گرفت.همچنین نظر استانداری و مدیرعامل کارخانه بر اتمام فاز دوم این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده است که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران از افتتاح پروژه های شهر تهران در روز جمعه خبر داد و گفت: یک نیروگاه گازی در فیروزگاه با ظرفیت ۲۵ مگاوات امروز با حضور معاونان بنده به بهره برداری می رسد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه دو هزار میلیارد تومان اقدامات زیربنایی در شهر جدید پردیس انجام شده گفت: این پروژه ها در فرصت مناسب تری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

محسنی بندپی با انتقاد از اینکه کسب مجوز و دریافت پروانه فعالیت هنوز در استان به شدت زمانبر است مطرح کرد: همکاری بین بخشی بین دستگاه ها برای رفع موانع دست و پاگیر ضروری است.

وی درخصوص ارتباط استانداری با مجامع علمی مطرح کرد: ارتقای کیفیت تولید و افزایش کمی در رابطه با صنایع و تولیدات کشاورزی تنها با استفاده از مبانی علمی میسر است.

 برداشت ۳۰ تن محصول به ازای هرهکتار اراضی کشاورزی در استان تهران

استاندار تهران بر لزوم هدایت شرکت های دانش بنیان به سمت کشت گلخانه ای تأکید کرد و گفت: به ازای هر هکتار اراضی کشاورزی در استان تهران ۳۰ تن محصول برداشت می شود درصورتیکه با حمایت از نوآوری شرکت های دانش بنیان و استفاده از دانشگاه ها می توان در جهت حمایت بیشتر از تولید گام برداشت.

محسنی بندپی با اشاره به عقب ماندگی استان تهران در شاخص تخت های بیمارستانی و فضای آموزشی گفت: جمعیت استان و نیازهای جامعه رو به رشد است اما تا ارائه خدمات مطلوب فاصله معناداری داریم و باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران هفته دولت بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری