Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبخت گفت: تاکنون حتی یک روز پرداخت یارانه‌ها و حقوق‌ها عقب نیفتاده و با توجه به محدودیت منابع مالی نسبت به سال گذشته پرداخت‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد درباره پرداخت به موقع یارانه و حقوق خاطرنشان کرد: تاکنون حتی یک روز پرداخت یارانه‌ها و حقوق‌ها عقب نیفتاده و با توجه به محدودیت منابع مالی نسبت به سال گذشته پرداخت‌ها ۲۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که در حال حاضر دولت کشور را در شرایط بسیار متفاوتی نسبت به گذشته اداره می‌کند، اظهار داشت: در حالی در مورد تخصیص بودجه به پروژه‌های مهم کشور صحبت می‌شود که دولت با کمبود شدید منابع مالی روبه‌رو است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور افزود: امروزه مطالبات با محدودیت‌های کشور در تناسب نیست، در زمان جنگ اگر بخشی از شهر آسیب می‌دید و شهید می‌دادیم همه تلاش می‌کردیم تا به دشمن اجازه پیشروی ندهیم. بودجه ۴۴۸ هزار میلیارد تومانی دولت در شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب شد که به ۳۸۶ هزار میلیارد تومان تقلیل پیدا کند.

نوبخت با بیان این که قرار شد ۶۲ هزار میلیارد تومان از هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم تصریح کرد: قرار شد منابع جدیدی را به ارزش ۷۶ میلیارد تومان وارد کنیم. زمانی که اوضاع در کشور مساعت بود تمام کشور‌ها خواستار سرمایه‌گذاری در ایران بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر که درآمد حاصل از نفت مساعد نیست واریز ۳۲ درصد از آن به صندوق توسعه ملی معقول نیست، اما با همه این موارد سال گذشته ۲۰ درصد از درآمد فروش نفت وارد صندوق شد و ۱۲ درصد دیگر قرار شد تا پایان سال برای استفاده بماند.

نوبخت درباره هزینه‌های عمرانی عنوان کرد: در این شرایط طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در استان و حتی در سطح ملی در حال انجام است به‌طوری که در سال گذشته استان‌های زیادی به شبکه متصل شدند و امسال نیز ادامه پیدا می‌کند، تلاش داریم که منابع محدود عمرانی را به‌جای توزیع قطره چکانی معطوف شوند به پروژه‌هایی که هزاران میلیارد تومان هزینه داشته‌اند.

انتهای پیام/ب

صحبت های نوبخت درباره پرداخت حقوق و یارنه ها در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بودجه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد