Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:03:55 GMT

بازگشت رسمی کان به بایرن مونیخ بعد از رفتن هوینس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۴۹۸۴

بازگشت رسمی کان به بایرن مونیخ بعد از رفتن هوینس

با تایید باشگاه بایرن مونیخ، دروازه‌بان سابق این تیم به هیات مدیره اضافه شد و از سال ۲۰۲۲ به عنوان نایب رئیس فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد اولویر کان دروازه‌بان سابق این تیم به هیات مدیره این باشگاه اضافه شده و قرار است بعد از اتمام کار رومنیگه در این تیم در سال ۲۰۲۲، به عنوان جانشین او در سمت نایب رئیسی باشگاه بایرن مونیخ فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کان قرار است به زودی کارش را در این تیم شروع کند تا زمانی که به عنوان جانشین رومینگه منصوب شود.

همچنین اولی هوینس رئیس ۶۷ ساله بایرن مونیخ اعلام کرد که نمی‌خواهد در انتخابات ریاست باشگاه بایرن مونیخ که موعد آن نوامبر ۲۰۱۹ است شرکت کند.

به گزارش ایسنا، هوینس در ۲۷ سالگی فوتبال خود را به اتمام رساند و در سال ۱۹۷۹ به عنوان یکی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد. او از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد و فعالیت خود را در این تیم انجام داد. در طول ۴۰ سال حضور او در باشگاه بایرن مونیخ، این تیم آلمانی به ۱۶ قهرمانی در بوندسلیگا دست یافت و دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد و یک بار نیز جام یوفا را بالای سر برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولیور کان تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور: رئیس ممنون که من را به بهترین تیم دنیا آوردی + عکس

ستاره برزیلی رئال مادرید از رئیس این باشگاه تشکر کرده است.

طرفداری | وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ به انتخاب یوفا بود.

دیدار دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با کامبک به‌یادماندنی شاگردان آنچلوتی در برنابئو به پایان رسید تا رئال مادرید به 18اُمین فینال خود در تاریخ رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا برسد. وینیسیوس جونیور که در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ بریس کرده و قول داده بود که رئال مادرید را در فینال خواهد دید به وعده‌اش عمل کرد و حالا او و هم‌تیمی‌هایش باید برای قهرمانی در ومبلی به مصاف دورتموند بروند.

وینیسیوس جونیور پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از فلورنتینو پرز به خاطر اینکه او را به بهترین تیم دنیا آورده است، تشکر کرد.

دوباره این زمین و این پیراهن!!! پرزی (رئیس) ممنون که من را به بهترین تیم دنیا آوردی

تاریخ و زمان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2024؛ جام پانزدهم کهکشانی‌ها یا خداحافظی باشکوه کاپیتان؟   

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور: رئیس ممنون که من را به بهترین تیم دنیا آوردی + عکس
  • رئیس بایرن از صعود تیمش به فینال مطمئن نیست
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • رانگنیک: رد پیشنهاد بایرن ربطی به اظهارات هوینس نداشت
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس