Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@21:29:25 GMT

لژیونرها، آماده رقابت در لیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۵۲۴۰

به گزارش خبرآنلاین؛ شب گذشته دیدار برگشت مرحله آخر رقابت‌های پلی آف لیگ اروپا برگزار شد و در یکی از بازی‌ها

ترابزون اسپور میزبان آک آتن یونان بود و با دو گل مغلوب شد.

این تیم ترکیه‌ای در دیدار رفت به پیروزی 3 بر یک رسیده بود و به همین دلیل موفق شد به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعد شود

در این بازی مجید حسینی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم خنت بلژیک در شب نیمکت‌نشینی میلاد محمدی با تساوی یک بر یک در خانه ریه‌کا کرواسی (برتری 3 بر 2 در مجموع) راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شد. خنت در سید دوم رقابت‌های لیگ اروپا قرار دارد.

سیدبندی رقابت‌ها:

سید یک: 
آرسنال و منچستریونایتد (انگلستان)، پورتو و اسپورتینگ لیسبون (پرتغال)، آاس رم و لاتزیو (ایتالیا)، دیناموکیف (اوکراین)، بشیکتاش (ترکیه)، بازل (سوئیس)، زسکا مسکو (روسیه)، وولفسبورگ (آلمان) و سویا (اسپانیا)

سید دوم:

آیندهوون (هلند)، کراسنودار (روسیه)، سلتیک (اسکاتلند)، کوپنهاگن (دانمارک)، براگا (پرتغال)، خنت (بلژیک)، مونشن گلادباخ و اینتراخت فرانکفورت (آلمان)، یانگ بویز (سوئیس)، آستانا (قزاقستان)، لودوگورتس (بلغارستان) و آپوئل (قبرس)

سید سوم:

سن اتین (فرانسه)، قره باغ (آذربایجان)، فاینورد (هلند)، ختافه و اسپانیول (اسپانیا)، مالمو (سوئد)، پارتیزان بلگراد (صربستان)، استاندارد لیژ (بلژیک)، وولورهمپتون (انگلستان)، رن (فرانسه) روزنبرگ (نروژ)، باشاک شهیر (ترکیه)

سید چهارم:

آلکمار (هلند)، ویتوریا ستوبال (پرتغال)، ترابزون اسپور (ترکیه)، الکساندریا (اوکراین)، دودلانژ (لوکزامبورگ)، لاسک (اتریش)، ولفسبرگ (اتریش)، اسلوان براتیسلاوا (اسلواکی)، لوگانو (سوئیس)، رنجرز (اسکاتلند)، کلوژ (رومانی)، فرانس واروش (مجارستان)

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند