Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی که با حضور خادمان حسینی تمام استان‌های کشور و همچنین حضور ویژه خادمین حسینی 29 کشور مسلمان جهان در تکیه امیرچخماق استان یزد، رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مسئولان ارشد استان یزد برگزار شد، با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و پیرغلامان حسینی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره اجلاس پیرغلامان با حضور بیش از 600 نفر از خادمان حسینی از سه شنبه پنجم شهریورماه امسال با استقبال از پیرغلامان به میزبانی استان یزد آغاز شد.

تجلیل از شهید مدافع حرم «محمد محمدخانی»، خانواده شهید صدوقی، خانواده حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، دختر شهید علامه زکزاکی و حاج «حسن جاسم سلطان» از ضشهر کربلا کشور عراق از جمله مهمترین برنامه‌های آیین اختتامیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در یزد است.

در این برنامه از شیخ موسی آییدین از ترکیه، محمد رفیق از پاکستان، محمدجواد شیخ‌زاده از افغانستان، مظفر سلطان حسن ترابی از هندوستان، اسقف آنتوان زو موسنیور از لبنان، انور نجمال آملی از لبنان، سید محمود شاه حسینی از تایلند، عصام العماد از یمن، مالک جلیل الوان، لوییز خاویر از کلمبیا، عمران رجب‌اوف از آذربایجان، شیخ محمد الطل از بحرین، موبد فریبرز شهزادی از ایران، ماموستا عبدالسلام امامی از ایران، به عنوان پیرغلام برتر در بخش بین الملل در این اجلاس تجلیل شدند.

در بخش پیرغلامان برگزیده ملی از «حاج حسین مزین» پیرغلام برگزیده ملی از یزد، عوض قاسمی از اردبیل، سیدعلی اصغر کریمی از مازندران، سید ماشاالله موسوی از لرستان، محمود عابری اصل از زنجان، سیدمهدی حسینی از استان گلستان، قربانعلی مولوی از چهارمحال و بختیاری، حسن‌علی صغیرا از اصفهان، حسین زهره از همدان، محمدحسین رحیمی از استان مرکزی و محمد نعمتی از استان فارس، قربان طاهری از آذربایجان غربی، عباس عنقا از تهران، سیدجعفر ماه رخسار از خراسان رضوی، محمد مهدی موحد رضایی از تهران، داود حسینی فرد از تهران، ابوطالبی‌ از البرز، خانواده شیخ احمد کافی تجلیل شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان چهارمحال و بختیاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی کربلا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره شهید آوینی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با حمایت اداره‌کل سازمان امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم خبر داد و گفت: این مراسم در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در شیراز در شاهچراغ برگزار خواهد شد.

حامد تقوایی افزود: در این رویداد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسؤولان استان و دانشگاهیان سراسر کشور به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد، ضمن معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره، از نفرات برتر جشنواره تقدیر می‌شود.

وی در ادامه گفت: در نخستین روز این رویداد، عصر سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه (ساعت ۱۷)، محفل قرآنی ادبی جشنواره شهید آوینی، با حضور قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم، حمید شاکرنژاد و ابتهال‌خوان برجسته قرآنی، حسن خانچی و شعرخوانی و داستان‌خوانی جمعی از شاعران و نویسندگان برجسته استانی در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد که ورود برای عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز اضافه کرد: برگزیدگان مرحله اول قرآنی دومین جشنواره شهید آوینی، روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه، به‌صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده آن در آئین پایانی جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و آئین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۹ تا ۱۲)، با ویژه‌برنامه‌هایی چون «جشن پیروزی عملیات وعده صادق» و اجرای زنده آثار هنری و هنرنمایی هنرمندان برجسته کشور ازجمله اجرای نقاشی با شن از سوی خانم فاطمه عبادی، اجرای قطعه «قاسم هنوز زنده است» با حضور غلامرضا صنعتگر و هنرنمایی مهران رحمانی و گروه‌های همسرایی مشکات و نورا در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

تقوایی ادامه داد: نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز همزمان با آئین پایانی این دور از جشنواره در کنار تالار فجر دانشگاه شیراز برپا خواهد شد.

به‌گفته معاون فرهنگی دانشگاه شیراز در آئین پایانی این جشنواره از کتاب آثار منتخب دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6091258

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند