Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر جمعه در آیین افتتاح  و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت، افزود:  ۳۴ پروژه در شهرستان کهگیلویه افتتاح یا کلنگ زنی شد که  از این تعداد ۳۰ پروژه عمرانی و چهار طرح اقتصادی است.

وی ابراز داشت:  برای پروژه های عمرانی ۳۲۰  میلیارد ریال هزینه شده است.

کلانتری  گازرسانی به ۲۶ روستای بخش قلعه رئیسی، کلنگ زنی باند اضطراری دهدشت، اصلاح و کاهش تلفات شهری و روستایی، اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح سالن ورزشی و چمن مصنوعی روستای چنگلوا و آسفالت معابر شهری دهدشت را از جمله مهممترین پروژه های کلنگ زنی و افتتاحی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های اقتصادی شامل ۲ طرح پرورش شترمرغ ۳۰۰ قطعه ای، یک طرح پرورش بلدرچین و بهره برداری آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی است.

استاندار با تاکید بر رفع محرومیت ها در مناطق مختلف، اظهار کرد: ارتقای شاخص ها و توسعه ظرفیت ها از خروجی های تحقق پروژه هایی از این قبیل است.

وی افزود: افزایش تولید و اشتغال نیز با تکیه بر ظرفیت ها و تسهیلات هدفگذاری شده است.

کلانتری خاطرنشان کرد: در مجموع قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

کد خبر 4706262

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن