Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مهدوی ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به پیشرفت های استان در زمینه های مختلف گفت: در جریان سفر رئیس جمهور تولید بنزین یورو ۵ در تبریز افتتاح شد و از نظر استاندارد، کیفیت بنزین تولیدی ما تقریبا بالا است.

وی سپس گفت: ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل خط ۱ متروی تبریز در نظر گرفته شده که نصف آن را دولت و مابقی را شهرداری تبریز پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی اظهار داشت: به خاطر بالا بودن ترافیک در بخش مرکزی شهر، بحث طرح زوج و فرد مطرح و تصویب شده که فعلا به صورت ارشادی خواهد بود و از مهر ماه به صورت رسمی اجرا می شود.

خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولان است

وی افزود: شهرستان تبریز از نظر شاخص های امنیتی در رده های بالا است که این امر به خاطر وجود مردم ولایت مدار و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمده است.

فرماندار تبریز با گرامیداشت هفته دولت نیز گفت: شهید باهنر و رجایی نماد تقوا و پاکدستی بودند که هر سال ایام شهادت این دو بزرگوار به عنوان هفته دولت نامیده می شود.

وی ابراز داشت: خدمت به مردم وظیفه اصلی ما مسئولان است و هیچ منتی ندارد و اکنون هیچ فاصله ای با مردم نداریم و تاجایی که قانون اجازه می دهد، سعی می کنیم مشکلات مردم را حل کنیم.

کاندیداها حق ندارند از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کنند

مهدوی در خصوص انتخابات اسفندماه نیز گفت: کاندیداهایی که قصد ورود به انتخابات را دارند، بدانند که مر قانون باید رعایت شود و زمان ثبت نام و تبلیغات مشخص شده است و اگراعتراض دارند که زمان هفت روز کم است، باید نمایندگان مجلس قانون جدید را تصویب کنند.

وی گفت: فعلا در حال حاضر طبق قانون زمان تبلیغات انتخابات ۷ روز است و ما به عنوان مسؤول برگزاری انتخابات، اجازه نخواهیم داد کسی زودتر از موعد مقرر تبلیغات کند. هیچ فرد حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کند.

کد خبر 4706302

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در هفته شوراها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و اجتماعی تدوین شده است، گفت: در این هفته از طرح‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود. - اخبار استانها -

عبدالخالق برزگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته شوراها از 9 تا 15 اردیبهشت اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک و تدوین شده است.

وی، عناوین هفته شوراها را برشمرد و گفت: 9 اردیبهشت به‌عنوان شوراها، تولید با مشارکت مردمی، 10 اردیبهشت، شوراها  و مشارکت اجتماعی زنان، 11 اردیبهشت شوراها و ارتقای سرمایه اجتماعی، 12 اردیبهشت شوراها و شاخص‌های کیفیت زندگی، 13 اردیبهشت شوراها و شادابی و نشاط اجتماعی، 14 اردیبهشت شوراها و رونق تولید و کارآفرینی و 15 اردیبهشت شوراها و درآمد پایدار محلی نامگذاری شده است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاها را یکی از نقاط عطف تاریخ سیاسی ایران نام برد و افزود: تشکیل شوراهای اسلامی را نشان از ظرفیت سیاسی ایران برای جلب مشارکت بیشتر مردم در اداره امور کشور، تحقق مردم سالاری دینی و تمرکززدایی دارد.

برزگرزاده با بیان اینکه تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در تحقق مشارکت مردم در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دارد اضافه کرد: این نهاد در تسریع و تسهیل فرآیندهای توسعه، تقویت ارتباط و تعامل مردم با حاکمیت، بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت، توان و قابلیت‌های مردم به‌عنوان بازیگران و کنشگران اصلی و صاحبان اصلی نظام در فرایند توسعه ملی نقش تاثیرگذاری دارد.

وی، 9 اردیبهشت را مصادف با فرمان تاریخی امام راحل(ره) در سال 1358 مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران در سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: ارتقای شأن منزلت و جایگاه شوراهای اسلامی پایه شامل عشایر، روستایی و شهری در بخش، شهرستان و استان هدف از برگزاری مراسم روز شوراهاست.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی در تحقق شعار سال، پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و معرفی دستاوردهای شوراهای اسلامی به مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اهداف اجرا برنامه‌های هفته شوراها دانست.

برزگرزاده، هم‌اندیشی با صاحبان علم و تجربه، جوانان، زنان، نخبگان و اقشار مختلف مردم را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم ذکر و بیان کرد: این هم‌اندیشی در راستای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های پیش‌روی شوراهای اسلامی و راهکارهای برون‌رفت از آنها برگزار می‌شود.

وی تجلیل از برترین‌های خانواده بزرگ شوراهای اسلامی و شهروندان نمونه برتر در تعامل با شوراها را از دیگر امور در این هفته دانست و اضافه کرد: در هفته شوراها ضمن برگزاری همایش با حضور منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان بوشهر و شهرستان‌‌ها، از اقدامات و فعالیت‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تعداد اعضای شوراهای استان را یک‌هزار و 460 نفر دانست و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر 10 شورای اسلامی در سطح شهرستان، 25 شورا در بخش‌ها و 40 شورا در سطح شهرها تشکیل شده است.

برزگرزاده با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و 250 نفر عضو شوراهای روستایی این استان هستند، تصریح کرد: 150 نفر اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان بانو و مابقی آقایان هستند.

وی تعداد اعضای شورای اسلامی شهرهای استان بوشهر را 210 نفر اعلام کرد و گفت: در هفته شوراها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و اجتماعی تدوین شده و در این هفته از طرح‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر وی جایگاه شوراها در قانون اساسی را بسیار رفیع دانست و افزود: اعضای شوراهای اسلامی طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم و به‌صورت مستمر پیگیر حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس