Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@17:02:02 GMT

مرد محبوب پرسپولیسی‌ها اینبار در قامت دشمن

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۵۹۲۴

به گزارش ایلنا، مصطفی دنیزلی علیرغم ناکامی در دستیابی به جام، خاطرات شیرینی برای پرسپولیس به جا گذاشته تا از محبوبیت بالایی نزد هوادارانش برخوردار باشد.

حضور مصطفی دنیزلی در فوتبال ایران با تیم پاس تهران آغاز شد. همان تیمی که با جلالی قهرمانی ایران را به دست آورده بود و با دنیزلی به لیگ قهرمانان آسیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا مصطفی بعد از آن در دو نوبت روی نیمکت پرسپولیس نشست. اولین بار در زمان مدیرعاملی همین محمدحسن انصاری‌فرد به جای آری هان به پرسپولیس آمد که اگرچه مقامی را به دست نیاورد اما تیمش فوتبال بسیار خوبی را ارائه داد. 

او هیچ‌وقت در دربی بازنده نبود. دومین مرتبه در فصل 91-90 بود که در میانه راه هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و دربی خاطره‌انگیز 3 بر 2 با هت‌تریک ایمون زاید را برای هواداران تیمش رقم زد. او حالا برای اولین مرتبه (بعد از حضور در پرسپولیس) مقابل این تیم قرار می‌گیرد که هیچ‌کدام از بازیکنان آن سال‌ها را در ترکیبش ندارد. قطعاً رویارویی او با تیم سابقش که مدیرعامل جدیدش بانی آمدنش به پرسپولیس شد، جذابیت حساس‌ترین بازی هفته را دو چندان می‌کند. 

آنها با هزینه‌های هنگفتی که انجام داده‌اند بیش از پیش انتظارات را بالا برده‌اند. پرسپولیس هم برای مدعی ماندن نیاز به امتیاز دارد. دیگر مدعیان هم حواس‌شان به بازی تبریز است. البته حضور محمدرضا خانزاده که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و محمد نادری هم که قبل از ترانسفر شدنش برای تراکتور بازی می‌کرد از دیگر جذابیت‌های این بازی خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان

به گزارش "ورزش سه"، عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها