Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@02:18:35 GMT

چشمی در انتظار تصمیم فتحی برای بازگشت به استقلال

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۵۹۴۶

چشمی در انتظار تصمیم فتحی برای بازگشت به استقلال

به گزارش وانانیوز، 

روز گذشته سیاوش یزدانی با شماره 22 استقلال به میدان رفت تا شماره 4 روزبه چشمی برای بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان باقی بماند.

چشمی البته در این مدت از طریق مدیر برنامه هایش با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کرده و قرار شده در صورتی که شرایط فراهم باشد به جمع آبی پوشان برگردد.

مسئولان باشگاه استقلال و امیر حسین فتحی تصمیم دارند با چشمی قرارداد 2 ساله امضا کنند ولی ظاهرا هنوز روی این موضوع با این بازیکن توافق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چشمی موافقت خود را برای بازگشت به استقلال اعلام کرده و به نظر می رسد در صورت برگزاری جلسه آینده بین فتحی و مدیر برنامه وی، طی روزهای آتی شاهد بازگشت این بازیکن به جمع استقلالی ها باشیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد و قرارداد جدیدی را با این باشگاه تا تابستان سال 2027 به امضا رساند و امیدوار بود که بتواند جایش را در ترکیب این تیم باز کند. 

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و او در این فصل حتی نتوانست به اندازه فصل قبل فرصت برای بازی پیدا کند و این موضوع به هیچ وجه به مذاقش خوش نیامده و شرایط را برایش دشوار کرده است. رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر بارها اخباری را درباره نارضایتی او منتشر کرده بودند. 

حالا نشریه رلوو خبر داده است که سبایوس به زودی جلسه مهمی را با مدیران رئال مادرید برگزار خواهد کرد تا شرایط را برای آینده مشخص کند. قرار است در این جلسه به صورت مفصل درباره این که این بازیکن باید به حضور در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد یا خیر بحث شود. 

پیش از این گفته شده بود که باشگاه اتلتیکو مادرید علاقه بسیار زیادی به جذب سبایوس دارد و این احتمال وجود دارد که برای به خدمت گرفتنش در پنجره تابستانی پیش رو اقدام کند اما باید دید که تصمیم نهایی او چه خواهد بود و مذاکراتش با مدیران رئال چه سرانجامی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده