Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: از انتهای دوره اصلاحات برخی از تندروها، طرح دخالت رهبری را در امور کشور مطرح کردند و گفتند کشور رئیس جمهور نمی‌خواهد، بلکه تدارک چی می‌خواهد.

وی گفت: امروز نیز بیشتر مشکلات معیشتی کشور ناشی از ضعف‌های مدیریتی است هر چند که تبعاتی ناشی از تحریم نیز بی‌تأثیر نبوده اما رئیس جمهور موفق، کسی است که بتواند این امور را سروسامان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب بر اساس اعتقادات مردم و قانون اساسی وظایفی بر عهده دارند که باید پاسخگوی آنان باشند و رهبری تنها معلم اخلاق نیستند که صرفاً توصیه‌هایی داشته باشند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در قبال اتفاقاتی که در کشور می‌افتد مسئولیت دارند که بر این اساس تذکراتی به مسئولان می‌دهند.

ضرغامی گفت: علت درخواست تغییر نخست وزیر در زمان ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب از سوی ایشان، عدم رضایت از عملکردها بود و اما امام راحل فرمودند که نخست وزیر باید کارش را ادامه دهد و مقام معظم رهبری با این امر که حق مسلمشان بود مخالفت نکردند و از این آزمون سر بلند بیرون آمدند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در طول ده سال مدیریت بنده در صداوسیما هیچ توصیه‌ای برای انتصابات نداشتند و امروز نیز همین رویه ادامه دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: رئیس جمهور اخیراً از برخی دستگیری‌های از جمله دستگیری رئیس سازمان خصوصی و مدیرعامل ایران خودرو به صورت علنی گله کردند و رهبر انقلاب نیز از همین بابت فرمودند جلسات سران قوا را باید برگزار کرد و هماهنگی‌ها بین خودتان باید صورت گیرد.

وظیفه همه پشتیبانی و تقویت دولت است

وی گفت: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی رهبر معظم انقلاب در جریانی ورود و نظر خود را بر اساس انتظارات مردم بیان می‌کنند، عده‌ای موضع بگیرند و من با افرادی که برای هر کاری به دنبال اجازه گرفتن هستند مخالفم و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص مخالفند و اجازه این کار را نمی‌دهند و وقتی موضوع آتش به اختیار را به جوانان توصیه می‌کنند تکلیف روشن است.

ضرغامی گفت: امروز دولت باید متوجه برخی از اقتضائات باشد و آنان نباید نسبت به پرسشگری مردم نگران باشند و می‌بایست پاسخ مشکلات مردم از جمله کاهش ارزش پول ملی، هزینه‌های بالای اجازه مسکن و سایر مسائل اقتصادی را به مردم بدهند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی یک فرآیند است که ممکن در ادامه مسیر با مشکلاتی مواجه و همراه باشد و این مسئولان هستند که باید برای حل مشکلات تلاش و مردم را امیدوار کنند.

کد خبر 4706340

منبع: مهر

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی قم مشکلات معیشتی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت