Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:46:24 GMT

کرامت و عزت ، مهم ترین داشته انسان است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۶۳۷۴

کرامت و عزت ، مهم ترین داشته انسان است

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر ضمن تسلیت حلول ماه محرم و صفر مهم ترین داشته انسان را کرامت و عزت دانست و گفت : خداوند متعال انسان را کریم قرار داده و  امام حسین (ع) عزت و کرامت و نحوه صحیح تحسین آن را به ما آموخت.

او افزود : بزرگترین اهداف سید الشهدا ، احیاء سنت پیامبر اکرم (ص) و امر به معروف و نهی از منکر است ، امر به معروف و نهی از منکر شعار نیست بلکه وظیفه شرعی همه افراد جامعه و حاکمیت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

امام جمعه خرمشهرگفت:هرجایی که پیشرفت تحقق یافت ، حتی اگر دین در آن جا حاکم نبود، عامل اصلی  پیشرفت امر به معروف بوده و ما به امر به معروف و نهی از منکر به آبادانی شهر و استان هایمان خواهیم رسید . 

 حجت الاسلام عادل پور در ادامه سخنانش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و عرض خسته نباشید به دولت مردان  گفت :  مسئولین محترم باید فرصت خدمت به مردم را گرامی شمرده و مسیر  خدمت رسانی را هموار سازند . 

او ادامه داد : عامل هموار سازی مسیر خدمت تعامل ، وحدت و انسجام ملی ، مسئولیت پذیری ، حساسیت نسبت به حقوق مردم ، اولویت ها ، تبعیض و ظلم و همکاری سازنده به دور از جناح های سیاسی است  که همه ما موظف به رعایت آن ها هستیم .

  امام جمعه خرمشهر افزود : آمریکا به دنبال جبران شکست های خود در مقابل ملت شریف ایران است . تا زمانی که آمریکا توبه صریح نکرده مسئولان ما اجازه هیچ گونه مراعات را ندارند .

مودت فرماندار خرمشهر نیز  پیش از خطبه نماز جمعه گزارشی از پروژه های زیرساختی ، ساخت معابر ، آخرین وضعیت کانال رودخانه کارون ، پرداخت خسارت سیل زدگان در خصوص مسکن و زمین کشاورزی ،  احداث خط راه آهن خرمشهر - بندر امام خمینی ، ورود ماشین های عراقی به خرمشهر و .... داد .

او افزود : ۳۰۱ هزار  میلیارد تومان هزینه بهره برداری این پروژه ها بود و در راستای هفته دولت آخرین روستای فاقد لوله کشی گاز  در خرمشهر هم  شامل لوله کشی گاز خواهد بود .

انتهای پیام/ د

برگاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صحنه های امدادرسانی فرصتی از سوی خداوند برای هلال احمری ها است
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم