Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کمال سرویها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی در نشستی مشورتی  با سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: تغییر مدیران و مسئولان در پست‌های سازمانی به دنبال تغییر در دولت‌ها و در جهت اجرای سیاست‌های آن‌ها امری طبیعی و مرسوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: البته خدمتگزاری در مجموعه‌های ادارات و ارگان‌های دولتی در ادوار و دولت‌های مختلف مشابه عملکرد ورزشکاران در رشته‌های دو ماراتون و چندگانه است و هرکدام از مسوولینی که به دنبال این تغییر‌ها در مسند مسئولیت و خدمت به مردم قرار می‌گیرند، باید نسبت به سیاست گذاری‌های سازمان خود و اجرای طرح‌های برنامه ریزی شده از قبل پایبند باشند و نقاط قوت موجود درآن‌ها را شناسایی کرده و دنبال کنند.

سروی‌ها با اشاره به اینکه طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی نیز که از سال ۱۳۷۸ ملاک عمل مجموعه‌های مدیریت شهری در ادوار مختلف بوده هم از این قاعده مستثنا نمی‌باشد، تصریح کرد:خوشبختانه در مجموعه نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، از زمان آغاز فعالیت شورای پنجم و دوره جدید مدیریت شهری، آقای نعمتی شهردار منطقه ثامن به درستی نقاط قوت را شناسایی کرده و طبق طرح مصوب برخی از زیرساخت‌ها و فضا‌های عمومی که عمده تملکات آن‌ها در دوره‌های قبلی مدیریت شهری و با هزینه شهر و شهروندان انجام گرفته را با سرعت مطلوبی به عرصه اجرا در آورده است.

او افزود: اقدامات خوبی در این مدت به ویژه در جهت تسریع و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای فضا‌های سبز و بازگشایی برخی معابر در اطراف حرم مطهر نظری رضوی نیز صورت گرفته که اقدام مبارکی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: رویکرد جدیدی که در منطقه به جهت حفظ جمعیت ساکن و بازگرداندن جمعیت مهاجرت کرده از منطقه، به مجاورت حرم مطهر حاکم شده، سیاست جدی و بسیار خوبی است.

سروی‌ها گفت: بسیاری از محسّنات طرح قبلی ایجاد فضا‌های عمومی گسترده، تعریض معابر و افزایش فضای سبز به ویژه در قالب ره باغ‌ها بوده که در موقعیت‌های استراتژیک و در کمترین فاصله از حرم مطهر رضوی در راستای افزایش رفاه و تسهیل تردد زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی انجام می‌شده و توقف و تغییر در این طرح به خصوص بدون در نظر داشتن حقوق مکتسبه مردم امری به دور از منطق و نامناسب است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که پیگیری‌های مجموعه مدیریت شهری و شهردار منطقه ثامن با همراهی دولت محترم در جهت احقاق حقوق شهروندان و سرمایه گذاران در این طرح ملی و فراملی اثربخش واقع شود.  
انتهای پیام//ف.ح   احقاق حقوق شهروندان و سرمایه گذاران در طرح ملی و فراملی حرم مطهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی

خادمیاران رضوی فولاد کلایی بخش رودبست شهرستان بابلسر از امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق به مدت ۴روز در چایخانه صحن مطهر امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی شروع به فعالیت و خدمت رسانی به زائرین کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079569 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • شهر و حیات مدنی
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست