Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:49:03 GMT

انتقال پایتخت هزینه های زیادی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۶۵۱۶

انتقال پایتخت هزینه های زیادی نیاز دارد

به گزارش حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان روز جمعه در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی تهران اظهار داشت: دولتمردان و تمامی مسئولان باید پاکدستی را پیشه کنند؛ همان گونه که اکنون بسیاری در این وضعیت هستند.

او تصریح کرد: نمایندگان مجلس فقط در راستای انجام وظیفه نمایندگی خود مصونیت دارند و اگر تخلفی به غیر از آن انجام دهند، باید مواخذه و بازخواست شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مردمی‌بودن را از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: آنها در میان و دل مردم جاداشتند و مردم سخنان آنان را می‌شنیدند، اکنون نیز برخی به این شیوه عمل می‌کنند، اما بسیاری از مسئولان برخورد تشریفاتی دارند.

او صداقت با مردم را از دیگر خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر خواند و یادآور شد: مردم واقعیت‌ها را قبول می‌کنند، نباید حس کنیم که مردم نامحرم هستند و اگر مسائل را به آنان بگوییم؛ دستمان رو می‌شود.

کواکبیان بر لزوم رواج یافتن ساده‌زیستی در میان مدیران تاکید و افزود: ظلم ستیزی و پرهیز از ستم را باید پیشه خود کنیم و آن را جدی بگیریم.

او در ادامه با اشاره به مشکلات محله مسگر آباد منطقه ۱۵ تهران که فاقد آب لوله کشی و امکانات زیرساختی است، گفت: برخی فکر می‌کنند، در دل تهران روستا نداریم، ولی منطقه مسگرآباد یکی از روستا‌های داخل تهران است.   بیشتر بخوانید: مجلس باید در جریان تصمیمات سران سه قوه قرار بگیرد
این نماینده تهران در بخشی از سخنان خود به مشکلات تامین آب پایتخت اشاره و اضافه کرد: باید بهینه‌سازی مصرف آب را با توجه به میزان جمعیتی که در تهران ساکن هستند را جدی گرفت.

او تاکید کرد: وزارت نیرو روش‌های قابل تقدیری را برای بهینه‌سازی مصرف نیرو دنبال می‌کند و انصافا تلاش دولت در این زمینه قابل تقدیر است، اما برخی بی‌انصافی می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: ما معتقدیم بسیاری از این پادگان‌ها و مراکز حساسی که در پایتخت وجود دارد را می‌توان بر اساس قانون از تهران منتقل کرد.

او با بیان اینکه باید در همان شورای ساماندهی امور پایتخت این مساله را جدی بگیریم و استانداری هم کمک کند تا این قانون را اجرا کنیم، افزود: اگر در مورد انتقال پایتخت اعلام می‌شود که هزینه بالایی نیاز دارد، حداقل می‌توان بخش‌های جذاب پایتخت را منتقل کرد.   آیین افتتاح ۱۳۲ پروژه عمرانی در هفتمین روز از هفته دولت با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مصطفی کواکبیان و پروانه مافی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عیسی فرهادی فرماندار تهران در محل مخزن آب شهرک مسعودیه برگزار شد.

انتهای پیام/   باید بهینه سازی مصرف آب را جدی گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهاد‌های بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد:، اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

 طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

منبع: ایسنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟