Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهروز مهدوی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: این دوره از انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود و همه ما وظیفه داریم با همراهی هیات‌های نظارت این انتخابات را سالم برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: افرادی که تمایل دارند تا در این دوره از انتخابات شرکت کنند بدانند که ما مُرّ قانون را رعایت خواهیم کرد و باید قوانین و زمان تبلیغات را رعایت کنند چراکه در غیر این صورت با آنان به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه هیچ فرد، گروه یا شخصی حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغ داوطلبان انتخابات استفاده کند، گفت: در صورت مشاهده با این افراد برخورد قانونی می شود.

مهدوی با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر بنابه فرمایش امام راحل الگوی علم، تقوا، ساده‌زیستی و پاکدستی بودند و به همین مناسبت سالروز شهادت آنها هفته دولت نامگذاری شده است.  

وی با اشاره به اینکه در این هفته ۷۸۹ طرح با بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سطح استان به بهره برداری رسید، یادآوری کرد: از این تعداد ۲۲۸ طرح در تبریز افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

فرماندار تبریز گفت: این طرح ها در حوزه های مختلف آب و فاضلاب شهری، جهاد کشاورزی، راه و بهسازی و آسفالت روستایی به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید تا شاهد بیش از پیش عمران و آبادانی منطقه باشیم.  

مهدوی افزود: برای اتمام خط یک قطار شهری تبریز نیز ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تزریق شد که نیمی از آن را دولت پرداخت کرد و بزرگراه سهند - تبریز و قطار تبریز - میانه - بستان‌آباد نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس