Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@03:48:56 GMT

گفت‌وگو با سردمداران کفر عین خیانت و دیوانگی است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۶۶۶۲

گفت‌وگو با سردمداران کفر عین خیانت و دیوانگی است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همه باید در کسب تقوای الهی تلاش کنند تا بتوانند با تقویت ایمان و روحیه معنوی، مرتکب گناه نشوند و در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

وی با بیان اینکه هر فردی در راه قرآن و اهل‌بیت(ع) باشد، در مسیر حق است، بیان کرد: همه ما باید به دستورات دینی و کلام خدا در کتاب آسمانی عمل کنیم تا خودمان را به کمال الهی برسانیم و فرد درستی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: هر فردی که در جبهه حق زندگی کند و مقابل باطل موضع‌گیری کرده و برابر آن بایستد، همانند رفتار یک مومن واقعی و پیرو اهل‌بیت(ع) بوده و در عمل حقانیت خود را به دین اسلام نشان داده است.

 آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: هر کسی که در برابر باطل سکوت کند و در دفاع از حق عکس‌العملی نشان ندهد مومن نیست بلکه منافق است و نباید به چنین اشخاصی اعتماد کرد.

وی بیان کرد: انسان مومن باید از حق جانبداری کند و از عمل و زبان او به دیگران خیر برسد و به مستصعفان و محرومان جامعه کمک کند و شجاعانه مقابل باطل بایستد چنین انسانی شایسته دین و پیرو اهل‌بیت(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آنهایی که دیگران را به صبر و حق سفارش می‌کنند خداوند متعال به آنها اجر و پاداش خواهد داد و عاقبت به خیر می‌شوند‌.

وی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: این ماه فرصتی برای آحاد جامعه است تا خودشان را بیشتر به امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) نزدیک کرده و از معارف دینی و معرفت حسینی برای خودسازی استفاده کنند.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: برخی‌ها که ایمان نیاوردند، برده دنیا می‌شوند و در مقابل زورگویان تواضع می‌کنند چنین اشخاصی به ظاهر دین دارند ولی در باطل چنین چیزی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: این افراد در موقع امتحان نمی‌توانند از دین‌شان حراست کنند و در مواقع ضروری مانند جهاد، زکات و خمس خودشان را کنار می‌کشند و بهانه‌های مختلفی می‌آورند، چنین اشخاصی سعادتمند نخواهند شد و مانند کربلا در جبهه باطل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: واقعه کربلا نمونه بارزی از مسلمانانی است که به ظاهر مسلمان بودند ولی در عمل فرزند پیامبر اکرم(ع) و امام حسین(ع) را کشتند و فکر می‌کردند که عمل درستی انجام دادند در حالیکه آنها گروه باطلی بودند.

آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: امام حسین(ع) برای اصلاح امت جدش پیغمبر(ص) و امر به معروف و نهی‌ازمنکر  قیام کرد تا دین در جامعه زنده بماند و زشتی‌ها و فساد از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امروز نیز ادامه دادن راه امام حسین(ع) همان مبارزه با کفر که همان آمریکا و سران استکبار جهانی بوده، است و نباید برای دفاع از حق مقابل آنها کوتاه آمد و حتی چراغ سبزی نشان داد.

آیت‌الله عابدینی یادآور شد: هر فردی که پیرو امام حسین(ع) است و معرفت حسینی دارد باید با فساد، ظلم و استکبار مبارزه کند و حامی محرومان باشد و در مقابل زشتی‌ها سکوت نکند.

وی احیای امربه معروف و نهی‌ازمنکر را در جامعه ضروری دانست و گفت: هر کس که در این راستا تلاش کند خداوند متعال او را مانند امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جامعه عزیز می‌کند و نام و یادش ماندگار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به سالروز انفجار دفتر رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: شهید رجایی و باهنر تلاش می‌کردند که حکومت کریمه را در جامعه برپا کنند و دشمنان به این موضوع پی برده بودند و آنها را به شهادت رساندند که یادشان را گرامی می‌داریم.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به ساده‌زیستی شهید رجایی ابراز کرد: امروز سیره مدیران جامعه ما باید همانند این شهید بزرگوار باشد و در خدمت به مردم و احیای ارزشها تلاش کنند تا بتوانند حکومت کریمه را در این کشور برپا نمایند.

وی بیان کرد: نشستن در میز مذاکره و گفت‌وگو با سردمداران کفر و نفاق و کودک‌کشان فلسطین و یمن عین خیانت، دیوانگی و جهالت است و انجام چنین کاری جدایی از مسیر حق و امام حسین(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به شهادت شهید چگینی و شهدای دیگر این ماه در استان قزوین اشاره کرد و گفت: همه شهیدان در مسیر درستی و حق گام برداشتند و ما نیز باید همانند آنها باشیم‌.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها در جهان را مشاهده می‌کنیم، رهبر حکیم انقلاب اسلامی چند سال پیش ۲ نامه برای جوانان اروپایی و آمریکایی نوشتند و همان جوان‌ها امروز دانشجو و استاد دانشگاه هستند و پای کار مرگ بر اسرائیل و آمریکا ایستاده‌اند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی جمعه ۱۴ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق (ع) فرمودند چه کسانی عاقل هستند؟ کسانی که از عبادت خود بیشتر لذت می برند و کسانی که بیشتر مراقب عبادت خود هستند، عاقل‌تر محسوب می شوند.

وی بیان کرد: عاقل کسی است که در زندگی دنیایی بهشت را برای خودش کسب می‌کند و ما باید با تلاش در زندگی آخرت خود را آباد کنیم و بدانیم دنیا مزرعه آخرت است و اگر در این دنیا چیزی نکاریم در قیامت دست خالی خواهیم بود و این انسان عاقل است که این گونه فکر می‌کند. بنابراین انسان عاقل هم عاشقانه به سمت عبادت می‌رود و هم مجاهدانه برای آخرت و بهشت خود تلاش می‌کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها در جهان را مشاهده می‌کنیم و اینها نوید است و حجت را بر ما تمام می‌کند و خدا را برای این شرایطی که پدید آمده است شاکریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، دانشجویان و قیام‌کنندگان علیه ظلم آمریکایی و صهیونیستی را فرزندان خود می‌دانند و از آن‌ها حمایت می‌کنند زیرا آن‌ها عزیزان صحنه انقلاب و مقاومت هستند.

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب به دلیل بارش‌های کم، ادامه داد: باید تلاش کنیم با همکاری مسئولان، مدیران و مردم ضمن استفاده از شیوه‌های آبیاری مدرن و صرفه‌جویی در مصرف آب و مدیریت صحیح، به این حوزه بیشتر پرداخته شود و همه، وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

وی بیان کرد: دولت مردان اگر پیش بینی می‌کنند آب برای کار کشاورزی کافی نیست، باید راهنمایی کنند که کشاورزان محصولی را کشت کنند که کمتر به آب نیاز داشته باشد اما اگر به آن‌ها قول تأمین آب را می‌دهند باید به آن عمل کنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه قزوین اظهار کرد: از مسئولان می‌خواهیم با توجه به شرایط بی‌آبی که برای کشاورزان عزیز پیش آمده و یک‌سال زحمتشان به خطر افتاده است با جدیت بیشتری پای کار بیایند و مشکل این عزیزان را برطرف کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است