Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، با اشاره به رعایت حجاب و عفاف در ایام سوگواری محرم را خواستار شد و افزود: امروز بالاترین معروف، رونق تولید و رسیدگی به معیشت مردم و بدترین منکر فساد اقتصادی،رانت خواری و رشوه خواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهیان اضافه کرد: خوشبختانه قوه قضائیه در حال مبارزه با این مفسدان اقتصادی در عرصه های مختلف است و امید آفرینی در تحول این قوه در جامعه ایجاد شده است.
وی به برخی مسائل بین المللی و دیدارهای دیپلماتیک روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت:دشمن می خواهد انسجام کشور را به هم ریخته و ایجاد دودستگی کند که در این صورت می تواند به اهدافش دسترسی پیدا کند.
عبداللهیان افزود: این که فکر کنیم دموکرات ها از جمهوری خواهان بهتر هستند، اشتباه است و در این میان اروپایی ها نیز واسطه گری می کنند که آن ها به اهدافشان برسند.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه ما ۴۰ سال است در تحریم بوده و تسلیم نشدیم، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که به گونه ای فضای عمومی و رسانه ای را سامان دهند که انتخابات آمریکا به پایان رسیده و ترامپ یک پیروزی دیپلماتیک در کارنامه خود به ثبت برساند.
عبداللهیان به هشتم شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۶۰ نیز اشاره و تصریح کرد: منافقان می خواستند با انفجار و ترور، نظام را به سقوط بکشانند همان هدفی که آمریکا به صورت پنهان و آشکار دنبال می کند.
وی ضمن تبریک هفته دولت به کارگزاران نظام، با بیان حدیثی از امام حسین (ع) گفت: سیدالشهدا (ع) مراجعات مردم به مسئولان را نعمت خدا خواندند و کارگزاران نظام اسلامی باید بدانند اگر در رفع مشکلات مردم کوتاهی کنند این مسئولیت به افراد دیگری واگذار می شود.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به گلایه جوانان درخصوص همکاری نکردن هیات امنای برخی از مسجدها در ایام محرم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند جوانان سرمایه های این کشور هستند و باید آن را اداره کرده و تمدن اسلامی را بسازند.
وی ضمن برشمردن آثار و برکات واقعه عاشورا بر فرد و جامعه، تصریح کرد: هیات های مذهبی در سوگواری ها به طور کامل به موازین شرعی پایبند باشند به عنوان نمونه صدای بلندگوها را در ساعت های پایانی شب کنترل کرده و اگر در مکانی مستقر می شوند از مالک زمین رضایت بگیرند.
وی با اشاره به آیین نخل گردانی سنتی شاهرود، از هیات های مذهبی خواست تعصبات قومی و محلی را کنار گذاشته و اجازه دهند از این واقعه بزرگ به نفع مردم بهره برداری شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت

وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی گفت: لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در کمیسیون مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت درباره لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران گفت: این موضوع در کمیسیون اصلی مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه کارگران عنوان کرد: افزایش حقوق را انجام دادیم نماینده کارگران و کارفرمایان در جلسات مربوطه پیشنهاد داده بودند که افزایش بیمه طبق مبنای درستی انجام شود تا در دوران بازنشستگی کارگران اثر داشته باشد. بر همین اساس افزایش‌ها را در ردیف‌های مبنا انجام دادیم که بیش از ۳۵ درصد است و نسبت به سال قبل ۹ درصد امسال بیش از سال قبل افزایش داشته است. امیدواریم با مدیریت اقتصادی از سوی دولت و مهار تورم و کمک‌های معیشیتی بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

وی در خصوص مسکن کارگری بیان کرد: در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیند‌ها کوتاه شود. بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

مرتضوی درباره لایحه جامع اشتغال اظهار داشت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟