Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسعود تابش در خصوص برتری تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: برد خوبی بود، هرچند که ما در این بازی یک پنالتی از دست دادیم. خداراشکر شرایط تیم این روز‌ها خیلی خوب است و فکر می‌کنم با اضافه شدن چند بازیکن مصدوم به تیم و آمادگی بیشتر استنلی بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی بود و به نظرم امسال همه تیم‌ها خوب هستند. ان‌شاءالله که امسال لیگ خوب و جذابی داشته باشیم. رقابت خوبی میان تیم‌ها از همین ابتدای لیگ شکل گرفته و امیدوارم تا پایان این رقابت با سلامت کامل ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره عملکرد داوری در بازی با ماشین‌سازی تصریح کرد: داوری در بازی ما بد نبود. البته تصمیم گرفتیم در مورد داوری هیچ صحبتی نکنیم، چون به اندازه کافی کارشناسان داوری در برنامه‌های مختلف وجود دارند که در این مورد نظرات کارشناسی خود را بدهند. من فقط سلامت داوری را تایید می‌کنم.

تابش در مورد اینکه از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر نامبرده می‌شود گفت: ما هیچ ادعایی برای قهرمان شدن نداریم، اما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار می‌گیریم. تعداد تیم‌های مدعی در فصل جدید از تعداد انگشتان یک دست هم بیشتر است و امیدوارم مسابقات جذابی را ببینیم.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی‌های ملی، عنوان کرد: خب اگر این اتفاق رخ نمی‌داد بهتر بود. به هر حال این موضوع به تیم‌هایی که شرایط خوبی دارند کمی ضربه می‌زند، اما چاره دیگری هم نیست. امیدوارم در این مدت ورزشگاه‌ها همگی آماده برگزاری بازی‌ها شوند و استاندارد‌های لازم را پیدا کنند. البته هرچند فکر می‌کنم آماده‌سازی کامل همه ورزشگاه‌ها حداقل نیم‌فصل زمان می‌برد که خب طبیعی است، اما تا اینجا هم باشگاه‌ها خوب پیش رفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان با اشاره به احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم اکاذیبی که موجب نشر آن شدم چه بوده. من فقط در مورد تاخیر بازی‌ها صحبت کردم و این که کذب نیست. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد