Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومرو انگیزه زیادی دارد خاطره شیرین چند سال پیش را تکرار کند.

طرفداری - سرجیو رومرو، دروازه بان منچستریونایتد از دشواری قهرمانی در لیگ اروپا می‌گوید.

شیاطین سرخ که تا دقایقی دیگر حریفانشان را در جریان قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا خواهند شناخت، در فصل 2016/17 و زمانی که مورینیو هدایت‌شان را بر عهده داشت، با شکست آژاکس در فینال به مقام قهرمانی این تورنمنت رسیدند و حالا با اوله گونار سولسشر برای تکرار این دستاورد تلاش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت گل، رومرو می‌گوید:

پیش بینی کردن این تورنمنت به دلیل کوتاه و بلند بودن بعد مسافت و بازی در زمین‌های متفاوت، دشوار و بعید است. تکرار موفقیت اخیر در این تورنمنت برای ما یک چالش خواهد بود. این باشگاه همواره موظف است در هر تورنمنتی خوب کار کند. تجربه‌ام به من می‌گوید در این رقابت‌ها حریف آسانی وجود ندارد و اینکه هیچ کس چیزی را تقدیم‌تان نخواهد کرد. رسیدن به فینال لیگ اروپا بسیار دشوار است ولی تمام توانمان را خواهیم گذاشت.

ترجیحم هیچ تیمی نیست. وقتی در اروپا بازی می‌کنید، هر دیداری دشوار است. در تورنمنت‌های اروپایی تیم ضعیفی وجود ندارد. همه تیم‌ها می‌خواهند خوب کار کنند و قهرمان شوند. هر تیمی از جمله ما برای قهرمانی خواهد جنگید. قهرمانی چند سال پیش در لیگ اروپا برای من شخصا نوعی آرامش خاطر بود چون زیاد بازی نمی‌کردم. در لیگ برتر و دیگر تورنمنت‌ها خیلی کم به میدان رفتم و فقط در جام حذفی فرصت پیدا می‌کردم. به لطف اعتماد مربی در این جام هم خوب کار کردم. اتفاق بسیار خوب و مثبتی برای من بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!

 کریستین رومرو و امرسون رویال مدافعان تاتنهام در جریان بازی امروز مقابل لیورپول، وارد درگیری شدیدی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت: «من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهامیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید.

اما باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم