Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شمس علی اسدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) افزود: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت های مقام معظم رهبری، از آمادگی و توان رزمی بسیار بالایی در حوزه های گوناگون برخوردار می‌باشد

وی قدرت نظامی ایران را متکی به توان و ظرفیت های بومی دانست و گفت: مردم غیور ایران اسلامی همواره با نثار جان و مال خودشان، پرچم عزت و کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته اند و دشمنان در برابر این عزم و اراده هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان قم اظهار داشت: امروز توانسته ایم با تکیه بر توانمندی های علمی و فنی جوانان کشورمان، همه محدودیت ها و کاستی ها در حوزه های نظامی را کنار زده و در طراحی و تولید اکثر تسلیحات به خودکفایی دست یابیم و با بکارگیری انبوهی از آنها، پوشش دفاعی مستحکمی در کشور ایجاد کنیم.

وی کوچکترین تحرک ها و تعرض های احتمالی دشمنان را تحت رصد گسترده و یکپارچه سامانه های پیشرفته زمین پایه و هواپایه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پیشرفت های پدافند هوایی در کشورمان خارج از تصور بوده و امروز پهپادهای ایران اسلامی قابلیت حمل انواع سلاح ها و انجام انواع مأموریت ها را دارد.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی قم نماز جمعه نيروی پدافند هوایی ارتش جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سردار عباسقلی زاده در مراسم هیئت رزمندگان اسلام آذرشهر ادامه داد: تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان است و به گفته این شهید سرافراز سپاه اسلام، جمهوری اسلامی حرم است.

وی تاکید کرد: ما باید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

سردار عباسقلی زاده بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات آتی تاکید کرد و افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، توانمند و انقلابی در حل مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است