Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:08:13 GMT

رسمی؛ ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ اروپا شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۰۷۷

رسمی؛ ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ اروپا شد

ستاره بلژیکی رئال که سال گذشته نقش مهمی در قهرمانی چلسی در لیگ اروپا داشت، به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت برگزیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد و لوکا یوویچ دو بازیکن فعلی رئال و اولیویه ژیرو برای رقابت بر سر عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا انتخاب شده بودند.

ادن هازارد و لوکا یوویچ که فصل گذشته برای چلسی و آینتراخت فرانکفورت بازی می کردند و هر دو به رئال پیوسته اند، در کنار ستاره فرانسوی چلسی به عنوان نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا معرفی شده بودند و در نهایت پیش از شروع قرعه کشی دور گروهی لیگ اروپا در موناکو ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هازارد در بازی نهایی که با برتری 4-1 چلسی مقابل آرسنال همراه بود، بهترین بازیکن زمین شد و دو بار موفق به گلزنی شد.

 

 

 

 

اولیویه ژیرو در 14 مسابقه توانست یازده گل برای چلسی  به ثمر برساند و آقای گل رقابت ها شود. او 5 پاس گل نیز داد و مهره ای موثر در راه قهرمانی چلسی بود.

لوکا یوویچ نیز در 14 بازی توانست ده گل برای فرانکفورت بزند و کمک کند این تیم به نیمه نهایی رقابت ها برسد. فرانکفورت در ضربات پنالتی بازی را به چلسی باخت و از رسیدن به فینال باز ماند.

 

ستاره بلژیکی این فرصت را دارد تا امسال در لیگ قهرمانان با رئال شایستگی های خود را بار دیگر اثبات کند.

 

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند

شب گذشته منابع محلی در کاتالونیا اعلام کردند ژاوی پس از جلسه با لاپورتا در بارسلونا ماندنی شده است. لاپورتا به خبرنگاران گفته بود در نشست خبری امروز همه چیز را توضیح خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی