Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:08:01 GMT

رهبر انقلاب نسبت به مذاکره با اروپا هشدار دادند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۰۸۵

رهبر انقلاب نسبت به مذاکره با اروپا هشدار دادند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هنر این شهیدان این بود که در یک دوره کوتاه مسئولیت توانستند چهره زیبایی از یک حکومت و مسئول انقلابی تحویل جامعه دهند.

وی با بیان اینکه باید روش و منش شهیدان رجایی و باهنر راه و روش مسئولان باشد، افزود: مسئولان در صورتی که خصوصیات این شهیدان را داشته باشد لایق حکومت اسلامی هستند چراکه نظام جمهوری اسلامی مزین به عدالت علوی و شور حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساده زیستی و پیروی از ولایت فقیه از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهیدان باهنر و رجایی ابراز داشت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری، دلسوزی برای مردم با کوشش شبانه روزی، پیروی از ولایت فقیه در عمل از ویژگی های بارز این شهیدان بزرگواران است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولان در عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب توجهی ندارند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در برابر دشمن مقاوم و به وعده های دشمن دل نبسته بودند و خود را نیز در مقابل دین، انقلاب، رهبر و مردم مسئول می دانستند.

مسئولان باید در مقابل دشمن نترس و بصیر باشند

اسلامی تبار با بیان اینکه مسئولان باید در مقابل دشمن نترس و بصیر باشند، اظهار داشت: امروز تهدیدات دشمن در قبال نظام جمهوری اسلامی هیچ اثری نداشت در حالی که مدام از گزینه جنگ صحبت می کردند اما نظام جمهوری اسلامی در مقابل این تهدیدات بر قدرت و عزتش اضافه شد.

سقوط پهپاد آمریکایی سیلی محکمی بر دشمن بود

وی ضمن رد پیام رئیس جمهور آمریکا توسط رهبر معظم انقلاب افزود: جمهوری اسلامی ایران با تجهیزات نظامی بومی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا را سرنگون کرده و سیلی محکمی بر دشمن زد و حتی تشکر دشمن را در پی داشت چراکه هواپیمای نظامی سرنشین دار دشمن نیز که در آن حوالی در حال پرواز بود توسط عوامل سپاه سرنگون نشد.

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به توقیف قانونی نفتکش انگلیس توسط عوامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: در زمان توقیف این نفتکش دو ناو انگلیسی به سمت این نفتکش مسیر خود را منحرف کردند تا جلوی ایران را بگیرند اما نظامیان دلیر ما شجاعانه ایستادگی کردند.

رهبری با مذاکره با اروپا مخالف هستند

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کردند من با مذاکره موافق نیستم، گفت: در این چند وقت اخیر نیز مذاکره با اروپا شنیده می شود اما رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز درباره با مذاکره با اروپا هشدار دادند.

کد خبر 4706438

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه ولایت فقیه مذاکره هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود