Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:25:42 GMT

کاشان کمترین نرخ بیکاری را در استان اصفهان دارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۷۴۶۳

کاشان کمترین نرخ بیکاری را در استان اصفهان دارد

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی روز جمعه در جمع نمازگزاران کاشانی بیان کرد: این شهرستان همچنین بالاترین رتبه در زمینه صادرات غیرنفتی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۵۰ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح جدید به مناسبت هفته دولت در شهرستان کاشان، سرمایه‌گذاری اختصاص یافته برای این طرح‌ها را ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه کاشان افزود: ۲۹ طرح عمرانی و بهسازی شهری، ۲۸ طرح عمران و بهسازی روستایی، ۱۳ طرح آموزشی و بهداشتی، ۱۰ طرح اشتغال‌زا و خدماتی، ۱۰ طرح صنایع دستی و گردشگری، هشت طرح کشاورزی، ۱۰ طرح آبی، ۲۵ طرح مخابراتی، ۲۳ طرح راهداری و سه طرح ورزشی در  هفته دولت ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته وی با بهره‌برداری از این طرح‌ها در کنار ایجاد ۳۴۵ فرصت شغلی مستقیم جدید در کاشان، ۶۰ کلاس درس و ۳۰۰ تخت به ظرفیت حوزه‌های آموزشی و گردشگری شهرستان افزوده شد.

مرتضایی همچنین بهره‌برداری دوباره از فرودگاه، ساخت زیرگذر در ورودی کاشان، راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره ۳ جهت استقرار صنایع پاک، راه‌اندازی رادیو کاشان و ایجاد تقاطع غیرهم‌سطح پس از ۱۷ سال در مسیر قطار آب شیرین را از جمله مهمترین اقدام‌های یک سال گذشته دولت تدبیر و امید در شهرستان کاشان برشمرد.

وی در ادامه اظهارداشت: مدیریت منابع آب به علت کمبود آن در منطقه، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام، ایجاد اشتغال با رونق تولید، توجه ویژه به خانواده‌های شهیدان و ایثارگران و افزایش ملاقات‌های مردمی از جمله اولویت‌های کاری نیمه دوم سال ۹۸‌ دولت در شهرستان کاشان است.

یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کاشان با ۴۶ هزار نیروی کار در قالب ۱۳ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی فعال بوده و سالانه نزدیک به ۲۰۰ نوع کالا در این شهرستان تولید و به دیگر استان‌ها و کشورهای خارجی صادر می‌شود.

کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت نماز جمعه کاشان نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون