Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری ،سردارخلیل صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون  مجاهدت های آنان  اعلام کردوگفت: با پایان جنگ تحمیلی دشمنان به این نتیجه رسیدند که با روش های نظامی وجنگ سخت نمی‌توانند به انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند لذا با تغییر رویه و با استفاده از ابزار و شیوه‌های مختلف جنگ نرم به مبارزه با ملت ایران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:دشمن امروز با ابزار و شیوه‌های متنوع و جدید  جنگ نرم به ترویج فساد و بی‌بند و باری و تقدس‌زدایی پرداخته که مسئولیت  ما را سنگین‌تر می‌نماید.

او هدف دیگر دشمن را  به انحراف کشیدن ارزش‌های دینی و ترویج روحیه بی‌تفاوتی در جامعه در اکثر امور اعلام نمود.

دبیرستادامربه معروف ونهی ازمنکر استان مازندران همچنین  اظهار داشت: از اهداف اصلی قیام اصلی سید الشهدا، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود لذا گسترش  فرهنگ امر به معروف  ونهی ازمنکر  جامعه  اسلامی باید انجام پذیردتا بسیاری از ناهنجاری‌ها از دامان جامعه  پاک شود.

خلیل صالحی در بخش دیگری از سخنانش  گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم است.

این نقام مسئول تصریح کرد: طبق فرمایشات  مقام معظم رهبری  بزرگ‌ترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ‌ترین منکر تضعیف نظام جمهوری اسلامی است لذا  باید قدردان نظام، انقلاب و ولایت باشیم  تا دشمن نتواند به مملکت ما آسیبی بزند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه‌های متعددی برای این ستاد تعریف نموده و بایدهمت  کنیم تاسطوح جامعه را از مظاهری بی‌دینی پاک بزدائیم.

خلیل صالحی اظهارداشت: فضای معنوی ماه محرم فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  بوده و باید از ظرفیت اجتماعی این ماه   بهره ببریم .

او با اشاره به به این نکته که  ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد فرهنگ سازی این فریضه است، تصریح نمود: تلاش داریم از ظرفیت و توان  رسانه ها برای اجرای  امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بهره گیری میشود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به اینکه  هفته امر به معروف و نهی از منکر با آغاز ماه محرم حسینی شروع میشود ، افزود: در هفته احیای امر به معروف که از روز یکشنبه 10شهریور مصادف با اول محرم آغازمیگردد برنامه‌هایی به همراه روزشمار و شعار هفته برای ستاد تعیین  شد که اگر این شعار در زندگی مردم ساری و جاری شود بسیاری از مشکلات از جامعه رخت برمی بندد.

وی از امام حسین(علیه السلام) به عنوان بزرگ ترین آمر به معروف و نهی از منکر یاد کرد و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را  عنوان اولین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر برشمرد.

سردارخلیل صالحی، امر به معروف و نهی از منکر را عنوان و مطالبه گری را عنوان دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود: سومین روز از هفته احیا به امر به معروف و نهی از منکر و مسئولیت اجتماعی نامگذاری شده است.

او با بیان اینکه چهارمین روز از هفته احیا به امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ سازی مزین شده، افزود:  امر به معروف و نهی از منکر به امرو رسالت رسانه عنوان پنجمین روز هفته احیا است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ، امر به معروف و نهی از منکر به امر و نظارت همگانی را عنوان ششمین روز هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام واظهارکرد: امر به معروف و نهی از منکر به امر  و معروف سال رونق تولید عنوان آخرین روز این هفته به شمار می آید.

این مقام مسئول  از برگزاری تجمع بزرگ آمران به معروف و نهی از منکر در سالن اهل بیت خبر داد و افزود: بزرگترین تجمع آمران به معروف در جمعه منتسب به هفته امر به معروف در محل مصلی‌های استان برگزار خواهدشد.

وی با تاکید براینکه ما با آموزش نحوه درست امر به معروف و نهی از منکر، درصدد احیای این فریضتین هستیم، اظهار کرد: در روایات متعدد آمده اگر مردم ببینند که حاکمان درست عمل می‌کنند فرهنگ مسئولیت‌اجتماعی جامعه تقویت می‌شود.

سردارخلیل صالحی گفت: بخش عمده فعالیت های ستاد امربه معروف و نهی از منکر به همت داوطلبین مردمی در قالب آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام می گردد که  به منظور  خیرخواهی و نوع دوستی می باشد.

او  تولید 7برنامه تلویزیونی و 7برنامه رادیویی با موضوع امربه معروف و نهی از منکر، برگزاری گردهمایی سالانه ستاد با حضورحجت الاسلام قمی رئیس تبلیغات اسلامی کشور، تجلیل از خانواده های معظم 12شهید امر به معروف و نهی از منکر مازندران، برگزاری تریبون آزاد، تجمع طلایه داران معروف، عطرافشانی و غبارروبی  گلزار شهدا و... را از جمله  مهم ترین  برنامه های هفته امربه معروف و نهی از منکر در استان مازندران اعلام نمود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای دیدار با صاحبان فرهنگ و هنر با متولیان این ستاد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت هنر بومی برای ترویج فرهنگ امر به معروف در دستور کار ستاد قرار دارد و برنامه‌های مدونی را تهیه کردیم.

صالحی با اعلام اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای 26 دستگاه در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تعریف نموده ، افزود: همه دستگاهها باید به وظایف خودشان در این خصوص عمل نمایند.

وی ادامه داد: 11 وظیفه برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط شورای عالی انقلاب تعریف شده است که برای اجرایی کردن کامل آن نیاز به همراهی همه دستگاه‌های اجرایی داریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: اگر در جامعه ای کنترل و نظارت به خوبی صورت نگیرد آن جامعه کم کم از مسیر اصلی خود خارج خواهد شد.

عباس زارع،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دراین جلسه گفت: اجرای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر با بکار گیری اقلیتی خاص دراین بخش  کاری از پیش نخواهد برد و نیاز به همت و عزم ملی و عمومی جامعه دارد.

وی با بیان اینکه هنرمندان و اصحاب رسانه باید دغدغه فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تبیین و ترویج کنند، ادامه داد: فعالان رسانه ای باید پدیده بدحجابی را به عنوان یک پدیده منفور تصویر و ترسیم و اثرات مخرب آنرا بازبان هنر به تصویردراورند.

زارع به تردد سالانه 3میلیون گردشگر به استان مازندران را اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم استان  مازندران مبدل به حیاط خلوت مسافران و گردشگران برای ولنگاری گردد.

معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه مازندران بیش از 10هزار و 400شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده و یکهزار و 200امامزاده واجب التعظیم در استان داریم، اضافه کرد: انجمن ها و فعالان حوزه محیط زیست، کم و کاستی های این حوزه را به تیتر اول رسانه ها تبدیل می کنند اما در حوزه دینی و ارزشی این خلاء  محتوائی کاملا حس میگردد.

وی از رسانه ها خواست تا نسبت به نقد عملکرد مدیران در حوزه های مختلف اجتماعی بپردازند.

در ادامه امیری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در ارتباط با ساماندهی وضعیت فروش البسه در استان، گفت : سازمان صمت و نیروی انتظامی در این حوزه وظیفه تعریف شده دارند.

وی در ارتباط با برخی ناهنجاری‌های موجود در سطح پارک‌های استان، گفت: وظیفه تامین نظم و امنیت در پارک‌ها برعهده شهرداری‌ها است.

امیری از فعالیت کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی در ستاد خبر داد و افزود: برنامه‌های مدون این ستاد بر اساس برنامه‌های تبیین شده پیگیری و اجرا می‌شود.

اودربخش دیگری از سخنانش یادآورشد: با همکاری دانشگاه مازندران، کارگاه گفتمان‌سازی همایش پویاسازی امر به معروف و نهی از منکر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اعضای هیئت علمی و اساتید برگزار گردید.

جانشین ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران نیز گفت: یکی از تدابیر ستاد اجرایی فریضه امر به معروف، طرح ناظر بود و شورای امربه معروف در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد و طلایه‌داران معروف نیز در استان فعال گردیده  است.

46

کد خبر 1294678

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران حجاب بدحجابی امر به معروف نهی از منکر باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ سینمای ایران ایران و آمریکا آندره استراماچونی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی کادیز به میدان خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی این فرصت را خواهد داشت که قهرمانی‌اش را قطعی کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی هفته گذشته برابر رئال سوسیداد موفق شدند با یک گل به پیروزی برسند و برد ارزشمندی را به دست بیاورند و تک گل این بازی را گولر وارد دروازه تیم حریف کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد.

به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی از عملکرد این ستاره جوان در ترکیب رئال بسیار راضی است و حالا قصد دارد در بازی برابر کادیز هم فرصت حضور در میدان را به او بدهد و روی درخشش این بازیکن در خط حمله تیمش حساب کرده است.

رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند و این احتمال وجود دارد که آنچلوتی به بعضی از بازیکنانش برای این بازی استراحت بدهد.

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • وضعیت میدان در جنگ شناختی را رسانه‌ها و روایت‌ها تعیین می‌کنند
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!